Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Het grote kleine konijntjes topic voor Lycke en andere dierenvrienden.

Dag Lycke Ziggo

allereerst dank voor de kaart en de snacks! Super leuk haha. Ook alle andere moderators natuurlijk bedankt. Ze vindt de snacks erg lekker.

Hier wat foto's. Mijn vriendjes groeien erg snel en worden al echte konijntjes.

Dit was vorige week zaterdag, net na de geboorte. Deze foto zag je toen. De bovenste is van een dag later. Toen had moeders het nest even opgeknapt.

103 Reacties 103
Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Afgelopen nacht is Medusa moeder geworden van haar 2e nestje. Dit keer is onze Phoenix de vader van de 4 ukkies. Deze mooierd dus:

 

 

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

Deze topic was mij niet eerder opgevallen (bedankt voor de tip), echt leuk om te zien allemaal. En proficiat met het nieuwe nestje ik ga dit zeker volgen (mits je verslag gaat doen)...

Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Hij was ook al naar beneden gezakt @DON PAPA dus ja, dan zoek je er natuurlijk ook niet meer naar. Ik hoop dat het goed blijft gaan met het kroost, en dan komt er zeker nieuws. Maar ze liggen nu ‘buiten’ en dus blijft het nestje beter dicht. En dan moet je ze niet storen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ooh wauw, wat super leuk weer!  Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding, @Willem-A  ^^ 

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Leuk!! Komt er ook een poll met wat de namen gaan worden? 

Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Anne H Ziggo wrote:

Leuk!! Komt er ook een poll met wat de namen gaan worden? 

Die ga ik zelf weer bedenken denk ik. Maar dan moet ik wel eerst weten welke de mannetjes, en welke de vrouwtjes zijn. Een rammetje Truus noemen is niet zo leuk voor hem… 

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Willem-A wrote:
Anne H Ziggo wrote:

Leuk!! Komt er ook een poll met wat de namen gaan worden? 

Die ga ik zelf weer bedenken denk ik. Maar dan moet ik wel eerst weten welke de mannetjes, en welke de vrouwtjes zijn. Een rammetje Truus noemen is niet zo leuk voor hem… 

Ha! Het went vanzelf 😉

Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Dankjewel @Lycke Ziggo 

Leuk inderdaad weer die ukkies. Voor ze aan de wandel gaan wel even gaas om de ren, want anders piepen ze tussen de tralies door denk ik. Maar ze mogen pas naar buiten als ze echt goed kunnen lopen, want er moet er niet een buiten blijven als het donker en kouder wordt. Dat worden dus strenge maatregelen … 

Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Anne H Ziggo wrote:
Willem-A wrote:
Anne H Ziggo wrote:

Leuk!! Komt er ook een poll met wat de namen gaan worden? 

Die ga ik zelf weer bedenken denk ik. Maar dan moet ik wel eerst weten welke de mannetjes, en welke de vrouwtjes zijn. Een rammetje Truus noemen is niet zo leuk voor hem… 

Ha! Het went vanzelf 😉

Die van mij zijn  slim hoor. Die gaan me dat heel kwalijk nemen… 

Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

De eerste foto!

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Oh my, die oortjes! 

Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Lycke Ziggo wrote:

Oh my, die oortjes! 

 

Ja, cool is dat he…  Nog helemaal tegen dat kleine koppie geplakt. Net als het puntstaartje wat ze nu nog hebben… Prachtig is dat. En die ontwikkeling is helemaal geweldig. Hoe snel ze ook al dingen weten is ook wonderlijk. Geweldige diertjes. Net lag het nestje lekker dicht, maar even gekeken of de buikjes mooi rond zijn, en dat ziet er prima uit. Verder mooi met rust laten, want anders word moeders onrustig. 

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
Willem-A wrote:

De eerste foto!

Super, dat er nog maar veel mogen volgen de komende tijd...

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Super leuk en mega lief die oortjes!  Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding @Willem-A 

Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Dank @Mariska Ziggo !

Het is nu vrijdag en de oortjes komen al los van het ‘bolletje’ en krijgen zelfs al kleur. Moeders had het nestje opengemaakt voor de warmte en toen heb ik een kort filmpje gemaakt. Daarop zie je er een die zich omdraait en al mooie bonte kleurtjes krijgt op het koppie en een oortje. De anderen kleuren ook al wat donkerder, maar ik heb geen foto's waar je dat duidelijk op ziet. De moeder geeft er weinig om als je even kijkt, want ik kan zo het dak openen, maar ik wil ze niet teveel storen. Maar het gaat ongelofelijk snel. 

Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

 

Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Het roze gaat er aardig vanaf… Maar op sommige plaatsen zijn ze al echt karamelkleurig, bruin en zwart. 

Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Mams gaat even met de bal spelen… 

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

super dit, echt leuk om te zien...

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Aah zo lief 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic