Template

Level 17
  • 2820Posts
  • 66Oplossingen
  • 924Likes

Herfst

Het is weer herfst, ik zag de oliebollen kraam alweer staan. 

Ga je, je misselijk eten aan oliebollen en Halloween snoep&snacks?

Over Halloween gesproken, ga je flink feestje houden en horror films kijken. 

Overigens Halloween is van oorsprong niet Amerikaans, ze hebben het alleen populair gemaakt. 

1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 6153Posts
  • 729Oplossingen
  • 2624Likes

Goedemorgen! 

Met een terugblik op een zalige zomer, belanden we zo alweer in de herfst.
We hebben in Nederland toch aardig vaak stormen en regenbuien, dan is er niets fijner dan lekker droog onder een dekentje op de bank kruipen. 

Persoonlijk ben ik niet echt fan van de oliebollen, al hoor je mij zeker niet klagen op oudjaarsdag na een paar glazen champagne hoor. Dan smaakt tenslotte alles waar vet in zit heerliedepeerlie.

De kruidnootjes zijn voor mij geen vaste Sinterklaas smikkelerij meer, maar behoren qua smaak echt tot het herfst/winterseizoen. Een lekker kopje Chai thee met een schaaltje kruidnootjes? Je mag me er voor wakker maken hoor! 

Al hebben ze bij de AH ook overheerlijke Carrot cake met een glazuurlaagje, dat is qua geur en smaak ook echt een beleving hoor! Je waant je toch ineens ergens in een Hans en Grietje huisje verborgen in een natgeregend bos. Aanrader 🙂

Ik duik straks met volle enthousiasme de supermarkt Jungle eens in op zoek naar herfst lekkernijen. Als ik wat vernieuwend lekkers tegenkom, zal ik dat hier weer delen.