Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Alle ballen verzamelen
Sint is nog maar net het land uit en wij komen alweer met een kersttopic op de proppen. Niet de minste want het is nu eindelijk tijd om de kerstboom van zolder te halen! Of staat de boom stiekem al klaar? 🎄(Foto's zijn welkom...)
De lelijkste kerstbal
We zijn heel erg benieuwd naar het verhaal achter de állerlelijkste kerstbal bij jou thuis of misschien wel de kerstbal met een mooi verhaal.. Neem jij na elke vakantie in het buitenland een kerstbal mee naar huis en hangt jouw boom vol met herinneringen? Of wordt je elk jaar zó enthousiast dat je de hele Intratuin leeg koopt en niet weet waar je het allemaal moet laten?
Een foto zegt meer dan duizend woorden
Deel hier een foto van de die ene speciale kerstbal in jouw boom en laat weten waar jij het meeste naar uit kijkt deze Kerstperiode.
Een paar van mijn favorieten...
disney kerstbal
Helaas, ik heb hem niet, maar als ik de onderstaande wel bal had, dan hing die beslist in top !!
Disney Ballen in Mickey en Minnie en Eeyore en Pooh een dure waarde van 25.000 euro maar mijn Lelijkste bal is deze
Heb je ook een foto @anoniemforum?
@Pasi Is deze niet meer te koop?
@Wim C. Deze parel komt van Google máar ik had het zo in mijn boom gehangen. Van Marianne kreeg ik onlangs onderstaand ornament 😄
zo eentje @Mariska
we hebben die ergens op het werk liggen maar kon die niet zo snel vinden vanmiddag tussen de kerstspullen
@Dave! schreef:.....mijn Lelijkste bal is deze
![]()
Dit is inderdaad een erg vreemde en lelijke bal 🤔!
De onderstaande bal is al veel beter 😉
Hahaha die passen er allebei perfect tussen in onze boom @Wim C. 😉
Staat jullie boom al?
Nou @Mariska
Ik begrijp je nieuwsgierigheid. Misschien dat ik daar vandaag een begin mee ga maken, maar ik heb vanavond een stamppotpot in de Grolsch Veste. Sowieso wil ik dat het ding deze week staat en wellicht kom ik nog wat kerstballen van MacDonald tegen.
@Wim C. Hahaha ik ben heel benieuwd en wacht héel (on)geduldig!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...