Verwijderd account
Niet van toepassing

Grijze straatkast staat tegen gevel aan van mijn winkel

Goedemorgen,

Ik heb een leuk pandje gehuurd waar ik binnenkort de deuren van mijn ijssalon ga openen.. helemaal blij. 
Nu zit ik midden in de verbouwing ervan en ook de buitenkant heeft een flinke opknapbeurt nodig. De voorgevel is vv van tegelwerk wat vervangen ‘moet’ worden omdat het en stuk is en niet past bij de uitstraling van de winkel. Maarrrr er staat een grijs kastje tegen (met een ruimte ertussen van een paar cm) de gevel aan en dus kunnen de huidige tegels er niet af en kunnen er zeker geen nieuwe tegenaan gemaakt worden.  Ik probeer al een aantal dagen contact te krijgen met een medewerker van Ziggo die mij kan doorverbinden met de juiste persoon maar helaas is dat nog niet gelukt. Ik zou heel graag willen weten wie ik hiervoor kan contacten zodat we samen naar een oplossing kunnen uitkijken.. 

Groeten!

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @Verwijderd account en een warm welkom op de Community,

Wat tof dat je binnenkort de deuren van jouw nieuwe ijssalon opent! Ik begrijp uit je verhaal dat er op dit moment alleen een eindversterker in de weg staat waardoor je nu moelijk de gevel van het pand kunt opknappen. Met een paar centimeter ruimte tussen de eindversterkerkast en de gevel kan ik mij voorstellen dat het latig wordt om hier bij te komen.

Om ervoor te zorgen dat je hier bij kunt raad ik aan een aanvraag in te dienen via www.mijnaansluiting.nl. Een aannemer uit jouw regio stelt dan een vrijblijvende offerte op met daarin de kosten voor het verplaatsen van de kast.
 

Hieronder alle informatie die je moet weten over de aanvraag:

  • Het offertetraject duurt 15 tot 20 dagen
  • Het uitvoeringstraject duurt 2 tot 8 weken
  • De doorlooptijd is wel altijd afhankelijk van de situatie en de  plaats van de eindversterker.Denk hierbij aan:
    - Vergunningen wel/niet aanwezig
    - Verplaatsen met/zonder kabelonderbrekingen
    - Weersomstandigheden

Laat het gerust weten als je hierover nog vragen hebt. We help je hier dan graag verder. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

 
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9763Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

een moderator kan dat voor je regelen

wel zijn de kosten waarschijnlijk voor je zelf

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @Verwijderd account en een warm welkom op de Community,

Wat tof dat je binnenkort de deuren van jouw nieuwe ijssalon opent! Ik begrijp uit je verhaal dat er op dit moment alleen een eindversterker in de weg staat waardoor je nu moelijk de gevel van het pand kunt opknappen. Met een paar centimeter ruimte tussen de eindversterkerkast en de gevel kan ik mij voorstellen dat het latig wordt om hier bij te komen.

Om ervoor te zorgen dat je hier bij kunt raad ik aan een aanvraag in te dienen via www.mijnaansluiting.nl. Een aannemer uit jouw regio stelt dan een vrijblijvende offerte op met daarin de kosten voor het verplaatsen van de kast.
 

Hieronder alle informatie die je moet weten over de aanvraag:

  • Het offertetraject duurt 15 tot 20 dagen
  • Het uitvoeringstraject duurt 2 tot 8 weken
  • De doorlooptijd is wel altijd afhankelijk van de situatie en de  plaats van de eindversterker.Denk hierbij aan:
    - Vergunningen wel/niet aanwezig
    - Verplaatsen met/zonder kabelonderbrekingen
    - Weersomstandigheden

Laat het gerust weten als je hierover nog vragen hebt. We help je hier dan graag verder. 

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Hoi, heel erg bedankt voor je snelle reactie! Ik ga ze snel benaderen. 
mooie dag gewenst. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Verwijderd account Heel graag gedaan! Succes met de verbouwing van de ijssalon. We wens jou ook een hele mooi dag! 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Verwijderd account bedenk dat dit enige duizenden euros kan gaan kosten voor je, omdat de kast op gemeentegrond staat en er een vergunning is voor de straatkast.

Mogelijk moeten alle kabels naar de panden verlengd of vernieuwd worden en dan worden de kosten nog hoger.

Voor een nieuwe plaats moet ook weer een vergunning komen, dat kan ook extra tijd gaan kosten, mits er ergens ruimte is voor de kast, anders staat hij weer voor een andere gevel en dan is het van de regen in de drup en kan het mogelijk helemaal niet doorgaan.

 

Gezien het feit dat je snel open gaat en het hele traject tot 11 weken kan gaan duren en/of de kosten niet in verhouding hoog zijn, zou ik eens kijken of je nu al een stuk watervast multiplex, geverfd in de kleuren die bij je pand passen, van een paar cm, tussen de kast en de gevel kunt plaatsen die mooi in kleur is afgekit rondom.

 

Mocht dit de oplossing voor je zijn, kom ik graag een keer een ijsje eten bij je.🙂

 
Hans2

Level 3
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Als je de achterkant van zo'n kast gaat opvullen en zelfs afkitten dan kan zo'n kast zijn warmte minder goed kwijt. Ik zou dat zeker niet doen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

De achterkant is niet van belang voor de koeling, hier staan ze in de straat allemaal strak tegen de gevels aan.

Hans2

Level 3
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Met een luchtspleet en zeker niet afgekit. Pas een beetje op met wat je allemaal aanbeveelt.

Uitgelicht topic