1
Vraag
2
Reacties
Henniej

Level 4
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Geen toegang tot account windows11

Hoi allemaal.

Ik heb al een tijdje een probleem om in het account van windows 11 te komen.

Ik kreeg de vraag om een emailadres in te vullen zodat ik het wachtwoord kon veranderen en dan weer de mogelijkheid zou krijgen om in het account te komen.

Helaas is dat na enkele weken nog steeds niet mogelijk en kreeg een plaatje te zien dat het nog in behandeling is.

Om nogmaals het wachtwoord van de email te veranderen gaat niet lukken omdat de email naar het adres wordt gestuurd met ………chello.nl en deze email komt niet meer aan in @upcmail.nl.

Hebben jullie een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Ik weet dat het niets met Ziggo te maken heeft maar vermoed dat er genoeg techneuten aanwezig zijn op dit forum

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Voor zover ik weet, kun je geen emailadressen buiten Microsoft meer gebruiken voor een abonnement en/of koppeling met Microsoft.

Ik heb hier ook een @ Home adres moeten veranderen in een Microsoft live of outlook account om in te kunnen loggen in Windows.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Voor zover ik weet, kun je geen emailadressen buiten Microsoft meer gebruiken voor een abonnement en/of koppeling met Microsoft.

Ik heb hier ook een @ Home adres moeten veranderen in een Microsoft live of outlook account om in te kunnen loggen in Windows.

S4R

Level 16
  • 2035Posts
  • 71Oplossingen
  • 1271Likes

Je moet gewoon weer een local Windows account gebruiken.

Die flauwekul die MS graag wilt moet je niet doen.

Ik heb al mijn pc's (die volgens MS niet w11 geschikt zijn) met een local account draaien.

 

Kan je nog wel in W11 komen?

Henniej
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

@Bert en S4R, bedankt voor jullie reactie. Ik begrijp wat er aan de hand is met win 11 .

Natuurlijk heb ook ik het programma Rufus gebruikt om windows 11 te kunnen installeren en vermoed dat het daar mee te maken heeft.

Ik ga de boel nogmaals nakijken en anders een nieuwe installatie wan windows  doen.

Groet Hennie

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic