Het gaat Netflix niet meer zo voor de wind als tijdens de coronapandemie, toen er nog veel abonnees bijkwamen. In april werd duidelijk dat de streamingdienst voor het eerst sinds 2011 abonnees was verloren. Netflix had aan het einde van het eerste kwartaal 200.000 betalende gebruikers minder dan drie maanden eerder.
Reclame
Netflix is van plan om met een nieuw en goedkoper abonnement te komen waarmee kijkers voorafgaand aan en tussen films en series door advertenties te zien krijgen.
Account delen = meer betalen
Het account van een gebruiker mag volgens de servicevoorwaarden van Netflix officieel "niet worden gedeeld met personen buiten het huishouden". Het bedrijf kneep echter altijd een oogje toe als gebruikers dat toch deden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
ik betaal netflix al genoeg geld en deel het met mijn moeder en nu zou dat nu niet meer mogen
schandalig
@MR_CHIP schreef:
ik betaal netflix al genoeg geld en deel het met mijn moeder en nu zou dat nu niet meer mogen
schandalig
Het heeft nooit gemogen.
En als je dat dan toch doet, wat is dat dan?
In ieder geval sociaal om het met je moeder te delen.
laat ik het anders zeggen dan
het mag inderdaad niet maar het werd wel gedoogd en niet actief bestraft
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.