De FIA heeft de Formule 1 Kalender 2023 vrijgegeven.
Wijzigingen onder voorbehoud.
2023 F1 calendar
Date |
Grand Prix |
Venue |
---|---|---|
March 5 |
Bahrain |
Sakhir |
March 19 |
Saudi Arabia |
Jeddah |
April 2 |
Australia |
Melbourne |
April 16 |
China |
Shanghai |
April 30 |
Azerbaijan |
Baku |
May 7 |
Miami |
Miami |
May 21 |
Emilia Romagna |
Imola |
May 28 |
Monaco |
Monaco |
June 4 |
Spain |
Barcelona |
June 18 |
Canada |
Montreal |
July 2 |
Austria |
Spielberg |
July 9 |
United Kingdom |
Silverstone |
July 23 |
Hungary |
Budapest |
July 30 |
Belgium |
Spa |
August 27 |
Netherlands |
Zandvoort |
September 3 |
Italy |
Monza |
September 17 |
Singapore |
Singapore |
September 24 |
Japan |
Suzuka |
October 8 |
Qatar |
Losail |
October 22 |
USA |
Austin |
October 29 |
Mexico |
Mexico City |
November 5 |
Brazil |
Sao Paulo |
November 18 |
Las Vegas |
Las Vegas* |
November 26 |
Abu Dhabi |
Yas Marina |
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Alleen de datum van Las Vegas klopt volgens mij niet. Dat moet 19 November zijn 😊 anders zouden we 1 malig een race op een zaterdag hebben.
Dat wordt weer een lekker lang F1 jaar.
Of ik dan ook nog via ViaPlay ga kijken, dat is afwachten of er weer een goede aanbieding komt. Ik heb ook een 'F1 Tv Pro' account, dat veel goedkoper is, waarop veel meer F1 te zien is, waar het Engelse commentaar veel beter is en wat me eigenlijk veel beter bevalt.
Aangezien het F1 seizoen dit jaar op 20 nov. eindigt, per 1 dec ViaPlay maar opzeggen, want dat scheelt weer 3 maanden een duur abonnement, waar ik verder niets aan heb.
De Race van Las Vegas is waarschijnlijk de twijfel of deze wel of niet plaats vind. Er stond een sterretje bij want Las Vegas kan je niet zomaar omtoveren. Ik denk dat er nog wel gekeken wordt. Maar hij lijkt me wel geweldig.
Aha, nou we gaan het meemaken. Altijd leuk om te volgen! 😊
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.