ShelLuser

Level 8
  • 227Posts
  • 10Oplossingen
  • 77Likes

En daarom voor mij Vodafone!

Hi gang!

Ik heb net gezien dat er geen Vodafone community meer is (ergens wel begrijpelijk) en dus... sja, ik moet even mijn ei kwijt en dus plaats ik dit maar hier. Het is tegenwoordig immers Vodafone-Ziggo (of andersom, weet ik veel 😉).

Ten tijden van schrijven zit ik er emotioneel nog een klein beetje doorheen; mijn moeder, voor wie ik al jaren met liefde mantelzorg deed, is deze week overleden en ondanks het feit dat het te verwachten was... blijft het toch naar allemaal. Gelukkig heb ik heel erg veel steun gehad aan mijn vriendin (en nog steeds trouwens! <3).

Maar... Vodafone dus. Ik heb al 3 jaar (ik denk zelfs langer) een abonnement bij Vodafone; ik heb deze zoeven verlengt. Ik heb een ... uiteraard gaat de site & app nu net hikken, zal je altijd zien 🙄 maar Start-M; een lekker simpel sim-only abonnment: 5Gb data & 150 belminuten met onbeperkt SMS.

Kijk, normaliter bel ik niet zoveel maar die 150 minuten da's dus wel 2.5 uur bellen!

Mijn stelling is altijd geweest dat ik liever een abonnement heb, ook gezien de situatie van mijn moeder destijds, zodat ik in het geval van nood in principe altijd kan bellen. Dus geen geneuzel met "Sorry, je prepaid bundel is op, zoek 't maar lekker uit!" maar in plaats daarvan kan je ook "over" je bundel heenbellen indien nodig.

Wel... jullie zullen waarschijnlijk wel snappen dat ik de afgelopen dagen mijn telefoon even heel erg hard nodig had. Echt hoor: het ging van nauwelijks bellen tot bijna mijn hele bundel opbellen (maar ik hield nog steeds altijd over!). Maar het belangrijkste van alles... op momenten dat ik mijn telefoon echt nodig had (denk aan gesprekken met (huis)artsen, afdeling oncologie op 't Meander, en zelfs eens een noodarts midden in de nacht...  

Kijk... als je moeder ineens begint met "auw, auw, auw, pijn!!" en je kan bar weinig doen omdat ze de pijnstillers vrij snel weer uitspuugde dan wil je dus geen gedonder met je telefoon en dan moet het gewoon werken. Het is mijn ervaring dat op zulke momenten Murphy je vaak parten zal spelen maar in mijn geval... werkte het dus gewoon allemaal voor mij.

Ik heb de afgelopen maand, en zeker de laatste weken, gewoon gebeld en gebeld met het idee "het zal wel, we zien later wel verder". yah...  ik ben uitgekomen op 80% verbruik(!!).

En weet je wat ook strak is?  Tijdens dit alles heb ik meerdere berichten genegeerd, maar als ik dat niet had gedaan dan had ik eerder geweten dat ik ook voor E 3 (/ maand) tijdelijk een "onbeperkt bundel" aan had kunnen zetten (!!!).

Ja, er zitten meer voordelen aan een Vodafone abonnement; ik heb ook extras bij Ziggo maar met alle respect: dat interesserde mij eigenlijk niet zoveel meer de afgelopen periode. Al heb ik wel heel dankbaar gebruik gemaakt van de Ziggo Windows app de afgelopen weken.

Dus ja... ik hoefde niet echt lang na te denken over de vraag of ik nog eens 2 jaar zou blijven plakken.

En dat wilde ik even in de groep gooien, ben nog altijd uitermate tevreden.

5 Reacties 5
Steefb

Level 19
  • 14858Posts
  • 2849Oplossingen
  • 6523Likes

Een heel verhaal, maar had hier geplaatst kunnen worden.

Welkom - Vodafone Community

Gio2903

Level 16
  • 2250Posts
  • 118Oplossingen
  • 1508Likes

ShelLuser
Topicstarter
Level 8
  • 227Posts
  • 10Oplossingen
  • 77Likes

Wel, da's dan een minpuntje van Vodafone want... die link is dus niet te vinden via de menus op hun website.

Oh well, daarom hebben we offtopic 😛

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70393Posts
  • 4898Oplossingen
  • 19889Likes

Voor andere zoekers naar de Vodafone community: Onderaan iedere pagina op de Vodafone website:

Bert_0-1694805856526.png

Steefb

Level 19
  • 14858Posts
  • 2849Oplossingen
  • 6523Likes

Steefb_0-1694806084974.png

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic