Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes

En daar gaan de GOT tickets...

Worden inmiddels al voor veel geld aangeboden op Marktplaats.
https://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/overige-tickets-en-kaartjes/m1409621402-game-of-thr...

Kan een mod misschien aangeven hoe het kan dat dit gebeurt (en erbij gezegd wordt dat de tickets wel degelijk overdraagbaar zijn?)

*Bericht verplaatst door moderator*
27 Reacties 27
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Nick999 Wel eens geprobeerd om op de eerste dag belastingaangifte te doen?

Ja, dat is dan de sport natuurlijk.
Vorig jaar om 0.15 klaar, dit jaar om 0.21 helemaal klaar ermee.
Maar dat ben ik al jaren met de belastingdienst, ik probeer dit abonnement al jaren op te zeggen, geen schijn van kans.:relaxed:
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Be rt Zo ben ik vorige week bij de deurwaarder op bezoek gegaan. Ik vind het hoeft niet altijd van één kant te komen... :grin:
Verwijderd account
Niet van toepassing
Ok nu begrijp ik het pas, de kaartjes waren gratis :sleepy:
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
En worden inmiddels steeds meer op Marktplaats aangeboden. Dus ik vraag me af of iemand die de kaartjes heeft, kan vertellen of er wel of geen naam op staat, want ondanks bericht van Lycke Ziggo dat Pathe aangeeft dat ze op naam staan, zie ik ze steeds meer op Marktplaats verschijnen en daarbij het bericht dat ze niet op naam staan. Dus misschien iemand die de kaarten al heeft die dat kan zien?
Verwijderd account
Niet van toepassing
Klanten van Pathe kunnen vrijdag a.s. kaartjes bestellen, deze staan op naam omdat ze klant zijn. Moet je op de website dan je klantnummer doorgeven en heeft Pathe dan inzage in de klantendatabase van Ziggo, ik dacht van niet of staat er een referentienummer in de mail vermeld die je moet doorgeven anders zou ik het niet weten
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Lycke Ziggo wrote:
Pathé heeft aan me bevestigd dat de kaarten op naam staan en daarmee niet overdraagbaar zijn.


Niet dat ik kaartjes heb, maar zou de bovenstaande reactie van Lycke Ziggo niet als het beste antwoord gemarkeerd kunnen worden ( als dit het juiste antwoord is )?

Op die wijze heb je het 'officiele' antwoord direct onder de vraag en dat scheelt veel mensen het doorspitten van dit draadje, op zoek naar het enige en echte antwoord. En is er gelijk duidelijkheid. Dat voorkomt misschien ook dure 'paniek' aankopen, die later misschien ook nog vals blijken te zijn.
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Pasi Of het het juiste antwoord is weet ik niet zeker. Pathe heeft dit wel aan Lycke bevestigd maar de mensen die de kaarten verkopen beweren vrijwel allemaal dat ze niet op naam staan. Dus de enigen die dit kunnen bevestigen zijn denk ik mensen die de kaarten fysiek hebben.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Nieuwste aanbod op marktplaats vermeld de aanbieder:

Hierbij aangeboden Game of Thrones finale kaarten voor Pathé Utrecht Leidsche Rijn.

In totaal heb ik 4 kaartjes, waarvan ik er 2 zelf ga gebruiken. Kaarten staan op mijn naam en daar worden ze op gecontroleerd. Omdat ik zelf ook mee ga, zal dit geen probleem opleveren.

Maw je moet dus mee met iemand die zich kan legitimeren
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic