Aangespoord door de Ziggo-marketing afdeling had ik een paar uren vrij genomen van mijn werk om klaar te zitten voor 2 gratis tickets in 19 Pathé bioscopen. Anderhalf uur heb ik zitten inloggen, wachten, weer inloggen en weer wachten, etc tot ik na 1,5 uur op beide plaatsen waar ik heen zou willen het ' Uitverkocht' vermeld kreeg.
Wat een teleurstellende en frustrerende kwestie om het zo te doen. Het is helemaal niet nodig de spanning zo op te voeren en mensen op een onmogelijk tijdstip (werktijd voor velen) aan een beeldscherm te gijzelen en dan geen schijn van kans op kaartjes te geven.
Ik geef u gratis advies, want deze teleurstelling is niet alleen bij mij: laat mensen inschrijven en loot dan, kost niemand vakantie-uren, frustratie en een loterij is nog eerlijker als dit. En dan heb ik het nog niet over hoe het voelt als de kaartjes op de zwarte markt verschijnen.
Nee Ziggo, zo moet het niet, ik kan niet geloven dat al dit ongenoegen goed voor uw image is.