Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes

En daar gaan de GOT tickets...

Worden inmiddels al voor veel geld aangeboden op Marktplaats.
https://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/overige-tickets-en-kaartjes/m1409621402-game-of-thr...

Kan een mod misschien aangeven hoe het kan dat dit gebeurt (en erbij gezegd wordt dat de tickets wel degelijk overdraagbaar zijn?)

*Bericht verplaatst door moderator*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Pathé heeft aan me bevestigd dat de kaarten op naam staan en daarmee niet overdraagbaar zijn.

Bekijk in context

27 Reacties 27
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Ik zie er maar 1tje staan..

Ook de tekst erbij:
"Ik heb zojuist twee uur lang moeten vechten voor deze ticket dus ik heb ook het recht om deze ticket te verkopen!"

:sweat_smile:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Te erg voor woorden dit ?
Verwijderd account
Niet van toepassing
Willem. 1 dag actief op marktplaats nou dan weet je het wel, advertentie wordt binnen 1 uur verwijderd
Verwijderd account
Niet van toepassing
Haha is al verwijderd
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Leest zeker mee :smile:
Verwijderd account
Niet van toepassing
Oh die Willem :joy:
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
BLijft de vraag of de kaartjes nou wel of niet overdraagbaar zijn.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ik hoorde dat er net ook al kaartjes voor 200 euro per stuk werden verkocht voor een Pathé die niet eens meedoet aan deze actie:disappointed_relieved:. Erg trieste bedoening dit :-(.

Of de kaarten overdraagbaar zijn, daar moet ik even op terugkomen. Geen idee, om eerlijk te zijn!
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Kan alleen maar zeggen: MENSEN TRAP ER NIET IN!!

Eerlijk aan kaartjes komen via Ziggo/Pathé en als het je niet gelukt is, jammer.
Maar ga niet als een GOT fan, hou het even netjes, heel internet af zoeken voor kaartjes. Je kan er vanuit gaan dat ze NIET ECHT zijn of je geeft veel te veel geld uit.

Zou ik een zak chips kopen, popcorn en flink wat drank en dan lekker thuis kijken :stuck_out_tongue_winking_eye:
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Mee eens EnergieBoy !

Voor de prijs die je nu moet neertellen huur je een hele goede beamer en zit je thuis ook op de eerste rang. :sunglasses:
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Nick999 wrote:
Al 500 Euro geboden??? :open_mouth:

https://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/recreatie-overige/m1409629441-4-tickets-game-of-thr...


Het kan niet anders dan dat dit onzinbiedingen zijn. Mensen die de advertentie willen verpesten (mag ik zeggen: "en terecht"?). Er gaat natuurlijk niemand zoveel betalen. Het is niet zo dat het een exclusieve aflevering is die je anders niet zou kunnen zien ofzo, toch? Het is niet dat je een meet & greet met de acteurs krijgt ofzo. Dat kan denk ik niet anders.
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Lycke Ziggo Of het onzinbiedingen zijn valt te betwijfelen :sunglasses:
Gekken heb je altijd (zo hebben sommige mensen 2000 Euro neergeteld voor een kaartje van Ajax - Tottenham morgen...)
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Pathé heeft aan me bevestigd dat de kaarten op naam staan en daarmee niet overdraagbaar zijn.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Nick999 wrote:
Lycke Ziggo Of het onzinbiedingen zijn valt te betwijfelen :sunglasses:
Gekken heb je altijd (zo hebben sommige mensen 2000 Euro neergeteld voor een kaartje van Ajax - Tottenham morgen...)


Klopt. Maar dit is toch wel wat exclusiever dan dit, lijkt me. Al zijn dat natuurlijk ook bedragen die nergens meer over gaan.
Ik ben overigens groot GOT fan en groot Ajax fan, haha.

Maar oke. Het kan natuurlijk altijd. Als je echt niet meer weet wat je met je geld moet..
detsmie

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aangespoord door de Ziggo-marketing afdeling had ik een paar uren vrij genomen van mijn werk om klaar te zitten voor 2 gratis tickets in 19 Pathé bioscopen. Anderhalf uur heb ik zitten inloggen, wachten, weer inloggen en weer wachten, etc tot ik na 1,5 uur op beide plaatsen waar ik heen zou willen het ' Uitverkocht' vermeld kreeg.
Wat een teleurstellende en frustrerende kwestie om het zo te doen. Het is helemaal niet nodig de spanning zo op te voeren en mensen op een onmogelijk tijdstip (werktijd voor velen) aan een beeldscherm te gijzelen en dan geen schijn van kans op kaartjes te geven.

Ik geef u gratis advies, want deze teleurstelling is niet alleen bij mij: laat mensen inschrijven en loot dan, kost niemand vakantie-uren, frustratie en een loterij is nog eerlijker als dit. En dan heb ik het nog niet over hoe het voelt als de kaartjes op de zwarte markt verschijnen.
Nee Ziggo, zo moet het niet, ik kan niet geloven dat al dit ongenoegen goed voor uw image is.
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
detsmie Er bestaat al een topic over dit onderwerp:
https://community.ziggo.nl/offtopic-208/kaarten-game-of-thrones-finale-20-mei-2019-39555

Ik denk eerlijk gezegd dat zowel Ziggo als Pathé er niet op gerekend hadden dat er binnen een uur ruim een miljoen mensen zouden proberen een kaartje te krijgen.

Een loterij was wellicht een optie maar gezien de extreem hoge belangstelling zou dat ook maar een minimale kans gegeven hebben op een kaartje.
Het was wellicht beter geweest als alle Pathe bioscopen hadden meegedaan in plaats van een paar en je op basis van je voorkeur een aparte link had gekregen. Nu moesten alle aanmeldingen voor het hele land via dezelfde site als waar ook alle normale reserveringen van Pathe op gedaan werden. Zelf heb ik het al niet eens meer grpeobeerd nadat ik erachter kwam dat mijn Pathe niet mee deed.

Overigens heeft Pathe bevestigd dat kaarten wel persoonlijk zijn en er bij de ingang gecontroleerd wordt dus doorverkochte kaarten leveren wellicht nog meer teleurstelling op.
ice0angel

Level 1
  • 95Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes
Sorry maar extreme belangstelling ?? weet niet onder welke grafsteen men heeft gezeten maar als je beetje volgt op fb en andere sociaal media dan had m'n op kunnen verwachten dat dat heel snel ging !

GoT is HOT ....

En dan roepen ow dit hadden we niet verwacht zelfde als actie om F1 race in Ziggo Dome te kijken ... ...
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Hoeveel servers en bijbehorende software denk je te moeten opzetten binnen een paar dagen om dergelijke aantallen aan te kunnen? Wel eens geprobeerd om op de eerste dag belastingaangifte te doen? Zelfs die redden het niet. Laat staan Pathe die normaal gesproken 10-20 reserveringen per uur heeft.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic