Dit is mijn hond, Nox! Nox is nog een puppy en woont sinds 25 april 2021 bij ons thuis. Nox is een Rottweiler - Husky kruising. Doordat hij zo’n bijzondere kruising is en zo’n blij koppie heeft, krijgen we (vooral hij) een hoop aandacht onderweg. Hij leert elke dag wat nieuws en is ontzettend nieuwsgierig.
Nox denkt volgens mij dat hij een fotomodel is want zodra je de camera/telefoon uit je zak haalt, zorgt hij ervoor dat je nooit een lelijke foto maakt van zijn snuit. Nadeel daarvan is dat mijn telefoon intussen vol zit met dit schattige bekje.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Afgelopen vrijdagavond hebben wij ons poesenkind Sunny moeten laten inslapen...ruim 17 jaar geleden opgehaald als kitten op een boerderij ergens in Gelderland.
De laatste van de 3 katten die we hebben gehad , Spock , Noortje en Sunny.
Sunny betekende meer dan een dier in huis en na zo lang wordt het een soort van je kind en heeft haar plaats in je gezin ingenomen, overigens dat gold ook voor onze 2 andere poesen.
Doet echt wel pijn....
Ik hoop niet dat het erg is dat ik dit hier even van me af schrijf.
Dag @Ronihd
nee, wat mij betreft is het helemaal niet erg dat je dat van je afschrijft. Een goed teken juist, want daaruit blijkt dat je om je dieren geeft en dat is m.i. heel belangrijk. Zonder dieren zou de wereld er absoluut niet leuker op worden. Dat moeten we dus koesteren.
Sterkte.
PS: @Serkan
leuk om jou ook weer te zien! Ik zie dat je nog steeds geen eigen bedrijf bent begonnen in aardappelsnijmachines? 😄
Sterkte @Ronihd! Wat heeft Sunny een mooie leeftijd bereikt en wat heeft ze het getroffen met jou als baasje! Dit verlies doet zeker pijn, want zoals je zelf zegt ze worden onderdeel van het gezin en zijn altijd blij als je thuiskomt of geven net even die extra knuffel als je een zware dag hebt. Ze voelen dat altijd zo goed aan.
Sterkte @Ronihd moeilijk en we weten hier ook alles van met onze 4 dame's dus heel veel sterkte.
Sterkte en gecondoleerd @Ronihd. Voel met je mee en kan me voorstellen dat het een enorm verlies is.
@Willem-A1 Ook leuk om jou ook weer onder ons te zien :-)!
leuk om jou ook weer te zien! Ik zie dat je nog steeds geen eigen bedrijf bent begonnen in aardappelsnijmachines?
Heh, Wat? Hoe kom je dáár nou weer op? 🤣
Het heeft natuurlijk wél iets: Serkans frietkot. Klinkt niet verkeerd.😅
Blij dat ze lief en pluizig zijn en dat ze het naar hun zin hebben. Jammer voor de kooikarpers. Maar goed je weer te zien en leuk de lieve pluizige konijnen te zien 😉
Hier bij mij thuis heb ik een prachtig mooie loslopende puber. Nog maar 17 jaar jong. In groepsverband is het net een kippenhok hier. Ze knagen er aardig wat gig-jes doorheen op het goede en betrouwbare Ziggo netwerk in mijn huis. Ik geef het wachtwoord en de Deco’s verzorgen het digitale voer 😁😄👍👌
Mooie wezens zijn dat @Andre Verbeek. Zolang de gig-jes rollen zijn ze vast en zeker tevreden in hun natuurlijke habitat. 😛
Helaas hebben wij vandaag om 17:25 uur onze Skye die net sinds maart 2021 bij ons was van vorige eigenaar maar helaas door 1% van haar rode bloedcellen was ze heel snel achteruit gegaan. We hebben er toch 6 maanden voor mogen zijn.
Vaarwel lieve Skye 19-04-2018 - 20-09-2021 17:25 uur
Sterkte @Dave
Dat is triest nieuws...
Dank je @Willem-A1 🙏🏼
sterkte
Ahh 😞 Wat een triest nieuws @Dave Heel veel sterkte.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.