Chris.buckley

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Complimenten over uw monteur

Bij ziggo /Community wordt ik om de haverklap naar mijn mening gevraagd. Vroeger ook na het bezoek van een monteur, maar na de laatste bezoek van een monteur niet, dus bij deze.

Op 1 augustus is er een monteur van Connect-Z bij mij geweest omdat de kabel tussen de verdeelpunt in de straat en de walkast van mijn woonboot was beschadigd. Hierdoor was er helemaal geen signaal op mijn boo. Na de A.A.P. was de bekabeling ook verouderd en doordat de oude kabels, van 15 jaar geleden in de muur weggewerkt was, ook niet makkelijk te vervangen. Desalniettemin wou ik dat doen en heb ik nieuwe kabel en connectoren besteld.

Wat er dan nog vrij dom was, was om te beginnen met de installatie in de nacht voordat de monteur kwam. Dit kreeg ik niet af aan toen de monteur kwam was het een chaotische boel.

Uw monteur heeft de probleem vóór de AAP geholpen en daarna met een heleboel geduld, mij verder geholpen en daarmee mijn wirwar van kabels vervangen en ook de AAP naar binnen geplaatst.

Daarom had ik deze keer wel graag een review willen geven. Bij deze, een 10 voor de monteur die op 1 augustus mijn kabel heeft gemaakt
Chris
3 Reacties 3
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Chris.buckley,

leuk om te horen dat het allemaal goed is opgelost, veel plezier met de Ziggo diensten.
Nu maar hopen dat de negatieve personen het topic niet gaan vergallen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Chris.buckley. Wauw, wat een goede berichten! Ik ga je mooie compliment direct doorzetten en zorg ervoor dat het bij de juiste monteur terecht komt :-). #LekkerBezig!
Chris.buckley
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
?:relaxed:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic