Melissa Heerema

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Compliment naar Alex

Wij zijn al jaren klant van Ziggo, uiteindelijk was onze prehistorische mediabox dan toch eindelijk gesneuveld en zaten we zomaar zonder TV.

 

Na een aantal keer contact met Ziggo over de Next Mini waarin het de eerste twee keer niet helemaal goed liep kreeg ik afgelopen woensdag een belletje van Alex. Na een super gezellig gesprek had ik binnen 2 dagen onze nieuwe Next Mini binnen.

Dat betekend dus eindelijk weer voetbal en F1 op groot scherm i.p.v. de tablet.

 

Dus daarom even een groot compliment aan Alex voor snelle helpen en het gezellige telefoon gesprek!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Melissa Heerema,

 

Ik ben niet de Alex die je hebt gesproken, maar ga deze complimenten wel naar mijn naamgenoot doorzetten. Leuk dat je dit nog even hier deelt, ik weet zeker dat Alex het ook kan waarderen. Dank je! 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@Melissa Heerema  schreef:

Wij zijn al jaren klant van Ziggo, uiteindelijk was onze prehistorische mediabox dan toch eindelijk gesneuveld en zaten we zomaar zonder TV.

 

Na een aantal keer contact met Ziggo over de Next Mini waarin het de eerste twee keer niet helemaal goed liep kreeg ik afgelopen woensdag een belletje van Alex. Na een super gezellig gesprek had ik binnen 2 dagen onze nieuwe Next Mini binnen.

Dat betekend dus eindelijk weer voetbal en F1 op groot scherm i.p.v. de tablet.

 

Dus daarom even een groot compliment aan Alex voor snelle helpen en het gezellige telefoon gesprek!


Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Ik zet je bericht even door naar het moderator team !

Melissa Heerema
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ah sorry die had ik even gemist, dankjewel! 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Melissa Heerema,

 

Ik ben niet de Alex die je hebt gesproken, maar ga deze complimenten wel naar mijn naamgenoot doorzetten. Leuk dat je dit nog even hier deelt, ik weet zeker dat Alex het ook kan waarderen. Dank je! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic