In de PostNL app zie ik voor afgelopen zaterdag 2 brievenbus post zaken staan, die ik nog niet gehad heb. Post van na zaterdag is wel gewoon bezorgd. Een daarvan was van Ziggo. Ben eigenlijk wel benieuwd wat daar in staat. Kan misschien een van de moderatoren van Ziggo hier nog achter komen. Stel dat ik actie moet ondernemen naar aanleiding van deze brief....
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik denk dat je in deze PostNL moet aanspreken... maar het is tegenwoordig sowieso dat ze langer de tijd hebben om te bezorgen. Ik heb overigens van de week wel een brief van Ziggo ontvangen dat ze stoppen met scart op de Next vanaf 10.01.2025... maar verder: je hebt internet en TV om de tijd te dulden 🙂
PS. Ik begrijp je ongeduld wel hoor 😇
Ik heb bijplak zegels besteld bij PostNL en deze zouden afgelopen dinsdag bezorgd worden door de brievenbus.
Ik heb ze nog niet!!!
Het is dus helaas traagheid troef bij PostNL.
Tja wat dat betreft kan Ziggo nog iets leren van KPN, waar dergelijke brieven gewoon online te zijn terug te vinden onder je account.
Helaas kan ik PostNL daar niet op aanspreken om 2 redenen. Als het een pakje met track en trace code zou zijn dan kan alleen de afzender hierover contact opnemen met PostNL. En in het geval van brievenbus post zonder track en trace code is het gewoon een kwestie van jammer en kun je hooguit contact opnemen met de verzender voor meer informatie.
Maar mocht het gaan om iets met scart dan hoef ik niets te doen. Die techniek is hier al jaren geleden uit gefaseerd😁
@Dirkie Wij hebben het wel vaker meegemaakt, zeker in deze tijd dat post dagen in de app te zien is voordat het echt binnen komt. Maar het komt vooralsnog wel altijd binnen.
Het is in een tijd van onbetrouwbare postbezorging ook veel verstandiger om alles zoveel mogelijk digitaal te regelen. Weet je tenminste zeker dat het (op tijd) aan komt.
In sommige regio's is het hopeloos aan het worden, sommige post komt soms pas na 7 en ook na 14 dagen later aan, dan dat het in de app heeft gestaan.
Het verdwijnt weer uit de app en komt dan dagen of weken later weer terug in de app.
Het lijkt wel of sommige post in een hoek wordt gegooid, als er geen tijd is om het te verwerken, en als er dan weer tijd is die stapel verder verwerkt wordt.
Later verstuurde post komt dan wel allemaal eerder aan in die weken.
Geloof het of niet maar vandaag is de brief uiteindelijk bezorgd. De brief was beschadigd, had last van vocht gehad en was ook voorzien van PostNL stickers. Kortom heeft een lange weg gemaakt. En wat was de inhoud? Het ging over het kijk cadeau. Ik kan wel 30 toptitels bekijken in de kerstvakantie. Heel blij mee alleen moet ik dat wel voor 12 januari doen want dat verloopt het aanbod. Dat gaat dus helaas niet meer lukken.........
Vandaag hier twee brieven van vorig jaar pas bezorgd.
En dan type ik over tweede week december volgens poststempel.
Het is een puinhoop bij PostNL, ook wat de pakjes betreft blijft die steeds langer in de app en schuift die telkens op op het laatste moment en daar blijf je voor thuis.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.