Dirkie
Level 8

Brief van Ziggo niet ontvangen

In de PostNL app zie ik voor afgelopen zaterdag 2 brievenbus post zaken staan, die ik nog niet gehad heb. Post van na zaterdag is wel gewoon bezorgd. Een daarvan was van Ziggo. Ben eigenlijk wel benieuwd wat daar in staat. Kan misschien een van de moderatoren van Ziggo hier nog achter komen. Stel dat ik actie moet ondernemen naar aanleiding van deze brief....

0 Kudos
10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
CreativeS
Level 14

Ik denk dat je in deze PostNL moet aanspreken... maar het is tegenwoordig sowieso dat ze langer de tijd hebben om te bezorgen. Ik heb overigens van de week wel een brief van Ziggo ontvangen dat ze stoppen met scart op de Next vanaf 10.01.2025... maar verder: je hebt internet en TV om de tijd te dulden 🙂

 

PS. Ik begrijp je ongeduld wel hoor 😇

0 Kudos
wewanl
Level 17

Ik heb bijplak zegels besteld bij PostNL en deze zouden afgelopen dinsdag bezorgd worden door de brievenbus.

Ik heb ze nog niet!!!

Het is dus helaas traagheid troef bij PostNL.

0 Kudos
trebor66
Level 12

Tja wat dat betreft kan Ziggo nog iets leren van KPN, waar dergelijke brieven gewoon online te zijn terug te vinden onder je account.

Dirkie
Level 8
Topicstarter

Helaas kan ik PostNL daar niet op aanspreken om 2 redenen. Als het een pakje met track en trace code zou zijn dan kan alleen de afzender hierover contact opnemen met PostNL. En in het geval van brievenbus post zonder track en trace code is het gewoon een kwestie van jammer en kun je hooguit contact opnemen met de verzender voor meer informatie.

Maar mocht het gaan om iets met scart dan hoef ik niets te doen. Die techniek is hier al jaren geleden uit gefaseerd😁

0 Kudos
Dokie
Level 11

@Dirkie  Wij hebben het wel vaker meegemaakt, zeker in deze tijd dat post dagen in de app te zien is voordat het echt binnen komt. Maar het komt vooralsnog wel altijd binnen.

HaJee83
Level 11

Het is in een tijd van onbetrouwbare postbezorging ook veel verstandiger om alles zoveel mogelijk digitaal te regelen. Weet je tenminste zeker dat het (op tijd) aan komt.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

In sommige regio's is het hopeloos aan het worden, sommige post komt soms pas na 7 en ook na 14 dagen later aan, dan dat het in de app heeft gestaan.

Het verdwijnt weer uit de app en komt dan dagen of weken later weer terug in de app.

Het lijkt wel of sommige post in een hoek wordt gegooid, als er geen tijd is om het te verwerken, en als er dan weer tijd is die stapel verder verwerkt wordt.

Later verstuurde post komt dan wel allemaal eerder aan in die weken.

0 Kudos
Dirkie
Level 8
Topicstarter

Geloof het of niet maar vandaag is de brief uiteindelijk bezorgd. De brief was beschadigd, had last van vocht gehad en was ook voorzien van PostNL stickers. Kortom heeft een lange weg gemaakt. En wat was de inhoud? Het ging over het kijk cadeau. Ik kan wel 30 toptitels bekijken in de kerstvakantie. Heel blij mee alleen moet ik dat wel voor 12 januari doen want dat verloopt het aanbod. Dat gaat dus helaas niet meer lukken.........

puppie
Level 17

Vandaag hier twee brieven van vorig jaar pas bezorgd.
En dan type ik over tweede week december volgens poststempel.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Het is een puinhoop bij PostNL, ook wat de pakjes betreft blijft die steeds langer in de app en schuift die telkens op op het laatste moment en daar blijf je voor thuis.

0 Kudos