Zojuist heb ik een mooie kerstkaart mogen ontvangen namens het Ziggo Community team.
Dank jullie wel daarvoor!
Ik wens jullie, ondanks de huidige omstandigheden, hele fijne kerstdagen toe!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is wel weinig @PJD_ , die andere 2 zijn ook niet van familie?
ik vind het altijd wel leuk, maar ja, ik moet toegeven dat ik voor mijn leeftijd behoorlijk ouderwets ben met dat soort dingen😁
Meer als genoeg @Verwijderd account , wij zien elkaar zeer regelmatig, wonen allemaal redelijk bij elkaar, en dan kaartjes verder weg moeten brengen dan de meesten wonen om te laten bezorgen, zonde geld, net als verjaardags kadootjes, doen we ook niet aan, vaak krijg je dingen waar je niks mee doet.
Aanwezigheid en aandacht is een kado op zich.😉
PS, klopt, 1 is een oud collega en een oude buurvrouwtje, dat zijn de twee kaarten die ik wel verstuur.
@PJD_ schreef:@Verwijderd accountHier een crematie aanstaande vrijdag, niet als rotte opmerking bedoeld, het hoord bij de zekerheden van het leven, er komt een einde aan, niet leuk, maar in ons geval hebben we een paar jaar extra gehad om van de overledenen afscheid te nemen, voor hem is maar goed dat die is gegaan, het goede leven was op, de leidensweg was gelukkig kort.
Wat naar voor je , PJD.Ik wens je heel veel sterkte toe.
Zeker op zo'n moment is jezelf droog houden erg lastig/vrijwel onmogelijk...
Je mag het uiteraard altijd wel aangeven, ik kan het wel hebben.Alleen als er heel veel op een keer gebeurd gaat mijn humeur erg naar beneden en kan ik behoorlijk fel en onvrolijk worden...
Daar ben ik het wel mee eens @PJD_ , goed contact is het belangrijkste, de rest doet er niet echt toe😉
@puppie schreef:hier niks om te weigeren......
Dit draadje van Tobias is uit 2020 😎
Misschien is jouw kaartje nog onderweg en krijg je hem nog.
Zo niet dan stuur ik je bij deze een klein digitaal kaartje en wens ik je ...
@Verwijderd accountDank je, jij ook sterkte, zal vrijdag geen vrolijke dag worden over het algemeen, maar een goed afscheid kan het gemis verzachten, daarbij hebben we afscheid kunnen nemen in alle rust en tijd, het is goed zo, we hebben er vrede mee.
wat een kaartje al niet te weeg kan brengen.😲
@PJD_ sterkte vrijdag.
@PJD_ schreef:@Verwijderd accountDank je, jij ook sterkte, zal vrijdag geen vrolijke dag worden over het algemeen, maar een goed afscheid kan het gemis verzachten, daarbij hebben we afscheid kunnen nemen in alle rust en tijd, het is goed zo, we hebben er vrede mee.
Bedankt.
Goed dat je wel rustig afscheid hebt kunnen nemen.
bedankt voor de mooie kerstkaart die wij hebben ontvangen namens het Community team.
Dank jullie wel
Ik wens jullie, hele fijne kerstdagen toe!
Ook namens mij uiteraard iedereen prettige feestdagen ondanks omstandigheden bij sommige.
@Mariska vinger crossed
@Mariska ik kan je nog niet bedanken voor een kaart maar......
ik wens jullie wel een paar fijne dagen.
Mijn slee staat hieronder ......😂
Vandaag ( 13 dec 2023 ) een brief van Ziggo in de brievenbus gevonden, waarin 'Fijne Feestdagen' worden toegewenst. Dank u, jullie natuurlijk het zelfde toegewenst.
Iedereen fijne feestdagen en een ....
.... toegewenst !
Ps. zie bijlage voor mijn reactie, na het openen van de brief 😉.
Dan heb ik dubbel pecht geen chocoladeletter en ook geen kaartje ik moet wel heel erg slecht zijn.
@Liesbeth54 schreef:Dan heb ik dubbel pecht geen chocoladeletter en ook geen kaartje ik moet wel heel erg slecht zijn.
Ach, niet zo zwaar aan tillen 😉. Iedereen wenst iedereen fijne feestdagen en daartoe behoort u natuurlijk ook.
Inderdaad wel jammer van die chocoladeletter. Maar het positieve daarvan is, dat al die extra calorieën er dan ook niet bijkomen 😇.
Heeft niets met jou persoonlijk te maken.
Ik las ergens in een ander draadje, ik weet niet meer exact waar, dat het moderatie team een selectie maken van de meest actieve community leden.
Als ze alle leden een kaartje en/of chocolade letter moeten sturen word het denk ik een kostbare zaak.
Ik weet niet hoeveel leden de community heeft maar zou zomaar paar honderdduizend mensen kunnen zijn met zoveel Ziggo klanten.
Ik denk dat al die actieve leden Ziggo een hoop geld hebben bespaard.
Nou ja ik vind het sympathiek, ze hoeven het niet te doen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.