tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Bedankt voor de kerstkaart!

Zojuist heb ik een mooie kerstkaart mogen ontvangen namens het Ziggo Community team.

Dank jullie wel daarvoor!

Ik wens jullie, ondanks de huidige omstandigheden, hele fijne kerstdagen toe!

36 Reacties 36
Verwijderd account
Niet van toepassing

Dat is wel weinig @PJD_ , die andere 2 zijn ook niet van familie?

ik vind het altijd wel leuk, maar ja, ik moet toegeven dat ik voor mijn leeftijd behoorlijk ouderwets ben met dat soort dingen😁

PJD_

Level 10
  • 424Posts
  • 6Oplossingen
  • 335Likes

Meer als genoeg @Verwijderd account , wij zien elkaar zeer regelmatig, wonen allemaal redelijk bij elkaar, en dan kaartjes verder weg moeten brengen dan de meesten wonen om te laten bezorgen, zonde geld, net als verjaardags kadootjes, doen we ook niet aan, vaak krijg je dingen waar je niks mee doet.

Aanwezigheid en aandacht is een kado op zich.😉

 

PS, klopt, 1 is een oud collega en een oude buurvrouwtje, dat zijn de twee kaarten die ik wel verstuur.

Verwijderd account
Niet van toepassing

@PJD_  schreef:

@Verwijderd accountHier een crematie aanstaande vrijdag, niet als rotte opmerking bedoeld, het hoord bij de zekerheden van het leven, er komt een einde aan, niet leuk, maar in ons geval hebben we een paar jaar extra gehad om van de overledenen afscheid te nemen, voor hem is maar goed dat die is gegaan, het goede leven was op, de leidensweg was gelukkig kort.


Wat naar voor je , PJD.Ik wens je heel veel sterkte toe.

Zeker op zo'n moment is jezelf droog houden erg lastig/vrijwel onmogelijk...

Je mag het uiteraard altijd wel aangeven, ik kan het wel hebben.Alleen als er heel veel op een keer gebeurd gaat mijn humeur erg naar beneden en kan ik behoorlijk fel en onvrolijk worden...

Verwijderd account
Niet van toepassing

Daar ben ik het wel mee eens @PJD_ , goed contact is het belangrijkste, de rest doet er niet echt toe😉

 

Random

Level 16
  • 2161Posts
  • 101Oplossingen
  • 1125Likes

@puppie  schreef:

hier niks om te weigeren......


Dit draadje van Tobias is uit 2020 😎

 

Misschien is jouw kaartje nog onderweg en krijg je hem nog.

Zo niet dan stuur ik je bij deze een klein digitaal kaartje en wens ik je ...

 

Guido64_0-1671388373587.png

 

PJD_

Level 10
  • 424Posts
  • 6Oplossingen
  • 335Likes

@Verwijderd accountDank je, jij ook sterkte, zal vrijdag geen vrolijke dag worden over het algemeen, maar een goed afscheid kan het gemis verzachten, daarbij hebben we afscheid kunnen nemen in alle rust en tijd, het is goed zo, we hebben er vrede mee.

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

wat een kaartje al niet te weeg kan brengen.😲

@PJD_ sterkte vrijdag.

Verwijderd account
Niet van toepassing

@PJD_  schreef:

@Verwijderd accountDank je, jij ook sterkte, zal vrijdag geen vrolijke dag worden over het algemeen, maar een goed afscheid kan het gemis verzachten, daarbij hebben we afscheid kunnen nemen in alle rust en tijd, het is goed zo, we hebben er vrede mee.


Bedankt.

Goed dat je wel rustig afscheid hebt kunnen nemen.

hadeha

Level 10
  • 436Posts
  • 10Oplossingen
  • 73Likes

bedankt voor de mooie kerstkaart die wij hebben ontvangen namens het Community team.

Dank jullie wel 

Ik wens jullie, hele fijne kerstdagen toe!

Verwijderd account
Niet van toepassing

Ook namens mij uiteraard iedereen prettige feestdagen ondanks omstandigheden bij sommige.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

@puppie Als het goed is, is jouw kaartje nog onderweg! Laat je het weten als je deze hebt mogen ontvangen? 😄

@PJD_ Veel sterkte aankomende vrijdag! 

En voor iedereen: Heel erg graag gedaan. Ik geef jullie reacties allemaal door aan de rest van het team 🙂 

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

@Mariska vinger crossed

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

@Mariska ik kan je nog niet bedanken voor een kaart maar......

ik wens jullie wel een paar fijne dagen.

Mijn slee staat hieronder ......😂

 

plezierige feestdagen en voor 2023 alle goeds gewenst.plezierige feestdagen en voor 2023 alle goeds gewenst.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Vandaag ( 13 dec 2023 ) een brief van Ziggo in de brievenbus gevonden, waarin 'Fijne Feestdagen' worden toegewenst. Dank u, jullie natuurlijk het zelfde toegewenst.

Iedereen fijne feestdagen en een ....
3187cb53ab98916a6e7290d7ffd4d01c.jpg

.... toegewenst !


Ps. zie bijlage voor mijn reactie, na het openen van de brief 😉.

Liesbeth54

Level 7
  • 143Posts
  • 5Oplossingen
  • 42Likes

Dan heb ik dubbel pecht geen chocoladeletter en ook geen kaartje ik moet wel heel erg slecht zijn.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Liesbeth54  schreef:

Dan heb ik dubbel pecht geen chocoladeletter en ook geen kaartje ik moet wel heel erg slecht zijn.


Ach, niet zo zwaar aan tillen 😉.  Iedereen wenst iedereen fijne feestdagen en daartoe behoort u natuurlijk ook.


Inderdaad wel jammer van die chocoladeletter. Maar het positieve daarvan is, dat al die extra calorieën er dan ook niet bijkomen 😇.

 

Random

Level 16
  • 2161Posts
  • 101Oplossingen
  • 1125Likes

@Liesbeth54 

 

Heeft niets met jou persoonlijk te maken.

Ik las ergens in een ander draadje, ik weet niet meer exact waar, dat het moderatie team een selectie maken van de meest actieve community leden.

 

Als ze alle leden een kaartje en/of chocolade letter moeten sturen word het denk ik een kostbare zaak.

Ik weet niet hoeveel leden de community heeft maar zou zomaar paar honderdduizend mensen kunnen zijn met zoveel Ziggo klanten.

 

Ik denk dat al die actieve leden Ziggo een hoop geld hebben bespaard.

Nou ja ik vind het sympathiek, ze hoeven het niet te doen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic