Ziggo bedankt voor deze attentie die ik vanmorgen door de brievenbus ontvangen mocht. 😋
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
ikzelf heb nog niks gezien haha 😛 ook niet eventueel in de postnl app, mijn post
daarom niks gezien in de postnl app tis gestuurd via GLS , met zelfs MR_CHIP op het adres label 😛
Effe het laatste stuk naar binnen harken 😋
Ik sluit me er graag bij aan. Was een heel leuke en lekkere verrassing! Hartelijk dank!
Ook vanuit hier bedankt voor dit leuke gebaar! 🙂
Ook op het nieuwe adres de attentie ontvangen. Zag hem niet in de postnl app maar dat schijnt te kloppen als ze niet via postnl verstuurd worden. De kans is dan ook groter dat het pakketje nog dit jaar aankomt.
Ga hem lekker oppeuzelen.
dacht al dat ik was vergeten, maar mijne vandaag ook binnen gehad 😄
GLS is mijn huisje stilletjes voorbij is gegaan; brievenbus en schoen blijven leeg.
Ben zeker niet braaf genoeg geweest.
"Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe". Ik doe de deur maar niet open als er op de deur geklopt wordt.
Superbedankt Ziggo én Sinterklaas 🤗
Wat een leuke verrassing!
Niets ontvangen terwijl ik wel de ziggo app heb uitgetest. ???
Hier ook niks hoor ben ook niet lief genoeg geweest.
Hey allemaal,
Fijn dat jullie blij zijn met de chocoladeletter en het lekker is/was! Ik zie ook een aantal reacties met de vraag of dit random is verstuurd.
Tijd dus voor duidelijkheid! We hebben de letter naar een selectie van onze actiefste klanten gestuurd, Dus zit je er dit keer niet bij? Wie weet krijg je dan volgend jaar ook zo'n lekker pakketje.
Voor de goede orde ik Random heb er niets mee te maken gehad 🖖
Superbedankt @Rikst !
@Rikst schreef:een selectie van onze actiefste klanten gestuurd, Dus ....
Voor het meten van de activiteit is het o.a. van belang om altijd maar automatisch ingelogd te zijn; het bezoeken van het form en het lezen van de berichten als je niet constant (automatisch) in gelogd bent, telt dus niet. Wat weer wel lijkt aan te tellen is om elkaar (!) te overladen met likes.
😞
Dag Sinterklaasje! De drukte is weer achter de rug. Nog bedankt voor je verrassing. En, wie weet, tot volgend jaar 🤗
Fijne Feestdagen! 😘
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.