Prippie
Level 7

Bedankt Ziggo

PXL_20231129_094322411.jpg

Ziggo bedankt voor deze attentie die ik vanmorgen door de brievenbus ontvangen mocht. 😋

36 Reacties 36
Meldingen
Aan Uit
MR_CHIP
Level 19

ikzelf heb nog niks gezien haha 😛 ook niet eventueel in de postnl app, mijn post 

MR_CHIP
Level 19

daarom niks gezien in de postnl app tis gestuurd via GLS , met zelfs MR_CHIP op het adres label 😛 

IMG_20231130_210518.jpg

Buurman
Level 15

Effe het laatste stuk naar binnen harken 😋

IMG_0974.jpeg

Jaapje
Level 6

Ik sluit me er graag bij aan. Was een heel leuke en lekkere verrassing! Hartelijk dank!

Tjeerd85
Level 14

Ook vanuit hier bedankt voor dit leuke gebaar! 🙂 

bloemen64
Level 18
T.E.A.M.

Ook op het nieuwe adres de attentie ontvangen. Zag hem niet in de postnl app maar dat schijnt te kloppen als ze niet via postnl verstuurd worden. De kans is dan ook groter dat het pakketje nog dit jaar aankomt. 

Ga hem lekker oppeuzelen. 

0 Kudos
Gio2903
Level 17

dacht al dat ik was vergeten, maar mijne vandaag ook binnen gehad 😄

DennyW
Level 17

GLS is mijn huisje stilletjes voorbij is gegaan; brievenbus en schoen blijven leeg.

Ben zeker niet braaf genoeg geweest.

"Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe". Ik doe de deur maar niet open als er op de deur geklopt wordt.

0 Kudos
Pineapple
Level 16

Superbedankt Ziggo én Sinterklaas 🤗

Wat een leuke verrassing! Letter.PNG

0 Kudos
Jo jo
Level 4

Niets ontvangen terwijl ik wel de ziggo app heb uitgetest. ???

0 Kudos
Liesbeth54
Level 9

Hier ook niks hoor ben ook niet lief genoeg geweest.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hey allemaal, 

Fijn dat jullie blij zijn met de chocoladeletter en het lekker is/was! Ik zie ook een aantal reacties met de vraag of dit random is verstuurd.

Tijd dus voor duidelijkheid! We hebben de letter naar een selectie van onze actiefste klanten gestuurd, Dus zit je er dit keer niet bij? Wie weet krijg je dan volgend jaar ook zo'n lekker pakketje. 

Random
Level 16

Voor de goede orde ik Random heb er niets mee te maken gehad 🖖

Pineapple
Level 16

Superbedankt @Rikst ! 

0 Kudos
DennyW
Level 17

@Rikst  schreef:

een selectie van onze actiefste klanten gestuurd, Dus ....

Voor het meten van de activiteit is het o.a. van belang om altijd maar automatisch ingelogd te zijn; het bezoeken van het form en het lezen van de berichten als je niet constant (automatisch) in gelogd bent, telt dus niet. Wat weer wel lijkt aan te tellen is om elkaar (!) te overladen met likes.

0 Kudos
Valentino
Level 8

😞

Pineapple
Level 16

Dag Sinterklaasje! De drukte is weer achter de rug. Nog bedankt voor je verrassing. En, wie weet, tot volgend jaar 🤗

Fijne Feestdagen! 😘