Mr. Lith

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Bedankt Andre!

Ik weet niet of dit hiervoor bedoeld is maar wil bij deze even gebruik maken van dit forum om Andre (pro active service verlener) van Ziggo te bedanken.

 

wij konden wel uitgaand bellen met onze huis telefoon maar kregen als we naar huis belde een niet in gebruik toon.

ook stond onze nummerweergave niet uit ondanks we hier wel naar hadden gevraagd bij het aanmelden bij ziggo.

 

@Andre heeft mij zeer vriendelijk te woord gestaan over dit onderwerp en onze problemen snel verholpen. en ondanks ik hier niet om had gevraagd hebben wij een restitutie gekregen voor de tijd dat wij deze dienst niet hebben kunnen gebruiken.

 

toen ik een (niet ziggo gerelateerd) probleem mbt mijn NAS opperde tijdens ons gesprek zij hij "O dat zoek ik ook nog wel even uit voor je, vind ik leuk om te doen".

 

Andre bij deze bedankt voor je service en vriendelijkheid.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @Mr. Lith! Dit klinkt als een fijne ervaring met de service van Ziggo. Ik geef je compliment door aan André. Bedankt dat je speciaal de moeite hebt genomen om een account aan te maken en hier een bericht te schrijven. Dat zegt echt iets! 🎉

Bekijk in context

2 Reacties 2
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Een moderator kan ervoor zorgen dat je bedankje op de juiste plaats terecht komt. Men komt op werkdagen (ma t/m vrij) langs de topics. Soms eerder.

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @Mr. Lith! Dit klinkt als een fijne ervaring met de service van Ziggo. Ik geef je compliment door aan André. Bedankt dat je speciaal de moeite hebt genomen om een account aan te maken en hier een bericht te schrijven. Dat zegt echt iets! 🎉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic