Nu krijg ik de mogelijkheid om in MijnZiggo bij mijn contact-pagina een foto oftewel een Avatar te plaatsen, leuk nou dat ga ik doen, dus op de knop "Kies foto" maar wat ik zie is al mijn afbeeldingen, dus nu kan ik gaan zoeken tussen 63.497 afbeeldingen tot dat ik de foto gevonden heb die ik wil hebben.
Zou een mogelijkheid van een "bestandsbeheer" niet ietsje [lees iets] makkelijker kunnen zijn, is maar een idee. Tjongejonge wat een knullige interface,
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
waarschijnlijk is dat de foto interface van je smartphone helaas kan Ziggo daar niks aan veranderen
Bedankt, dat zou best kunnen, helaas is het bij andere app's anders omdat ik vaak genoeg wel een bestandsbeheer mogelijkheid krijg, dus blijft het probleem toch onduidelijk wie hier de schuldige zal zijn maar toch bedankt voor je inspanning.
Dankje, ja vanaf mijn PC had ik het nog niet geprobeerd omdat ik vrijwel alles met de Samsung Tab S doe maar als de PC aangaat zal ik het daarmee gaan doen, bedankt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.