Wjweert

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

App Viaplay bij opstarten komt er een vreemden taal

Bij opstarten app viaplay op TV komt er een vreemde Taal hoe zet ik dit om naar Nederlands heeft iemand een oplossing krijg geen contact met viaplay. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 19
  • 14857Posts
  • 2849Oplossingen
  • 6523Likes

De gesproken taal en ondertiteling wijzigen - Viaplay

Op smart-tv’s kun je taal en ondertiteling wijzigen door in de videospeler op de pijl omhoog of omlaag te klikken op de afstandsbediening. Je ziet het navigatiemenu en kunt je keuze maken in de ondertitelingsbalk.

Op tablets, mobiele telefoons en computers kun je de cursor gewoon verplaatsen of op het scherm klikken of tikken om het navigatiemenu weer te geven. Op de Apple TV van de 3e generatie druk je een paar seconden op de ronde knop in het midden van de afstandsbediening en op de Apple TV van de 4e generatie veeg je omhoog of omlaag op het touchpad.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 5553Posts
  • 225Oplossingen
  • 4244Likes

Dag @Wjweert een vreemde taal op je app op TV. Kun je ook vertellen op welk platform je de Viaplay-app gebruikt; op een SmartTV, telefoon, tablet of de Mediabox Next?

Steefb

Level 19
  • 14857Posts
  • 2849Oplossingen
  • 6523Likes

De gesproken taal en ondertiteling wijzigen - Viaplay

Op smart-tv’s kun je taal en ondertiteling wijzigen door in de videospeler op de pijl omhoog of omlaag te klikken op de afstandsbediening. Je ziet het navigatiemenu en kunt je keuze maken in de ondertitelingsbalk.

Op tablets, mobiele telefoons en computers kun je de cursor gewoon verplaatsen of op het scherm klikken of tikken om het navigatiemenu weer te geven. Op de Apple TV van de 3e generatie druk je een paar seconden op de ronde knop in het midden van de afstandsbediening en op de Apple TV van de 4e generatie veeg je omhoog of omlaag op het touchpad.

Ger S

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik denk dat hij/zij hetzelde probleem heeft als ik.

Als ik de Android app op mijn tablet opstart, is alle tekst op het scherm in het Noors, heeft dus niets te maken met ondertitels of zoiets, alle tekst in de menu's en beschrijvingen zijn veranderd naar Noors.

Dit gebeurd alleen als je opnieuw in gaat loggen.

Als je de app afsluit zonder uit te loggen, en dan de app weer opstart (Zodat je niet in hoeft te loggen), is alles in het Nederlands.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic