Waarom wordt ik gebeld door dit nummer van jullie?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@wen2 , misschien willen ze je iets vertellen ofzo.😌
Dag @wen2
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant-forum waar ikzelf ook klant ben.
Het is inderdaad goed mogelijk dat iemand van of namens Ziggo u belt om u een geweldige aanbieding te doen.
Als u niet wilt dat Ziggo contact met u opneemt dan kunt u via Mijn Ziggo instellen dat Ziggo geen contact met u mag opnemen.
Via de Mijn Ziggo app kunt u dit doen via Privacy en contactvoorkeuren en in het volgende menu kunt u in- of uitschakelen op welke manieren u wilt dat Ziggo en/of Vodafone u benadert.
Uiteindelijk kunt u ook zelf contact met Ziggo opnemen als u uw abonnement wilt aanpassen.
Succes!
@wen2 schreef:Waarom wordt ik gebeld door dit nummer van jullie?
Hallo,
WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators af en toe langs komen. U kan ze herkennen aan voor hun naam.
Welke bedrijven aan Ziggo gelieerd zijn, moet altijd nagevraagd worden, want dat staat nergens. Dus is het wel Ziggo die u belt?
Hoe staat uw Ziggo privacy instellingen ? Log daarvoor in op Mijn Ziggo en controleer instellingen bij 'Gegevens' kies je voor 'Privacy'.
Ik ben helemaal geen klant bij Ziggo daarom mijn vraag 😂
@wen2 Ook geen klant geweest van Ziggo/Vodafone de afgelopen 3 jaar?
Je kunt dit formulier invullen als je niet meer benaderd wenst te worden.
@Pasi schreef:
Welke bedrijven aan Ziggo gelieerd zijn, moet altijd nagevraagd worden, want dat staat nergens. Dus is het wel Ziggo die u belt?
Ja, dit is zeker Ziggo die vanuit Utrecht heeft gebeld.
Wellicht is @wen2 ooit klant geweest en probeert Ziggo met een aanbieding abonnees terug te winnen.
Ziggo is niet de enige; ik krijg om de haverklap ongeadresseerde post (aan de bewoners van…) in de brievenbus van KPN met aanbiedingen om over te stappen op dat geweldige glasvezel.
💡 De suggestie van @tobiastheebe lijkt mij de beste oplossing om van ongewenste telefoontjes af te komen.
Hi @wen2
Ik ga even navraag voor je doen omtrent dit telefoonnummer bij mijn collega's. Zodra ik meer weet hoor je dat van mij! Verder kun je inderdaad de tips doornemen die hier zijn gedeeld omtrent Recht van verzet.
Hi @wen2,
Het betreffende nummer is inmiddels buiten gebruik blijkt na controle. Het is om die reden niet meer te achterhalen of dit nummer door VodafoneZiggo is gebruikt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.