wen2
Level 1

+31 521 85 52 55 Volgens internet is dit Ziggo

Waarom wordt ik gebeld door dit nummer van jullie?

0 Kudos
9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Hatolex
Level 16

@wen2 , misschien willen ze je iets vertellen ofzo.😌

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

IMG_1490.jpeg

Dag @wen2 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant-forum waar ikzelf ook klant ben.

Het is inderdaad goed mogelijk dat iemand van of namens Ziggo u belt om u een geweldige aanbieding te doen.

Als u niet wilt dat Ziggo contact met u opneemt dan kunt u via Mijn Ziggo instellen dat Ziggo geen contact met u mag opnemen.

Via de Mijn Ziggo app kunt u dit doen via :community_meldingen: Privacy en contactvoorkeuren en in het volgende menu kunt u in- of uitschakelen op welke manieren u wilt dat Ziggo en/of Vodafone u benadert.

Uiteindelijk kunt u ook zelf contact met Ziggo opnemen als u uw abonnement wilt aanpassen.

Succes!

Pasi
Level 19

@wen2  schreef:

Waarom wordt ik gebeld door dit nummer van jullie?

Hallo,

WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators af en toe langs komen. U kan ze herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png voor hun naam.

Welke bedrijven aan Ziggo gelieerd zijn, moet altijd nagevraagd worden, want dat staat nergens. Dus is het wel Ziggo die u belt?

Hoe staat uw Ziggo privacy instellingen ? Log daarvoor in op Mijn Ziggo en controleer instellingen bij 'Gegevens' kies je voor 'Privacy'.

0 Kudos
wen2
Level 1
Topicstarter

Ik ben helemaal geen klant bij Ziggo daarom mijn vraag 😂

0 Kudos
BackAgain22
Level 10

@wen2 Ook geen klant geweest van Ziggo/Vodafone de afgelopen 3 jaar?

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Je kunt dit formulier invullen als je niet meer benaderd wenst te worden.

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

@Pasi  schreef:
Welke bedrijven aan Ziggo gelieerd zijn, moet altijd nagevraagd worden, want dat staat nergens. Dus is het wel Ziggo die u belt?

IMG_1491.jpegJa, dit is zeker Ziggo die vanuit Utrecht heeft gebeld.
Wellicht is @wen2 ooit klant geweest en probeert Ziggo met een aanbieding abonnees terug te winnen. 
Ziggo is niet de enige; ik krijg om de haverklap ongeadresseerde post (aan de bewoners van…) in de brievenbus van KPN met aanbiedingen om over te stappen op dat geweldige glasvezel.

💡 De suggestie van @tobiastheebe lijkt mij de beste oplossing om van ongewenste telefoontjes af te komen. 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @wen2 

Ik ga even navraag voor je doen omtrent dit telefoonnummer bij mijn collega's. Zodra ik meer weet hoor je dat van mij! Verder kun je inderdaad de tips doornemen die hier zijn gedeeld omtrent Recht van verzet

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @wen2

Het betreffende nummer is inmiddels buiten gebruik blijkt na controle. Het is om die reden niet meer te achterhalen of dit nummer door VodafoneZiggo is gebruikt.

0 Kudos