Sadhu

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

ziggoapp werkt niet meer

Ik heb net mijn ziggoaccount en vodafoonaccount aan elkaar gekoppeld. Nu kan ik nergens meer op

mijn ziggo inloggen met de nieuwe inloggegevens . De Ziggo app geeft aan  ""oeps"geen internetverbinding

niet op mijn Samsung tablet en ook niet op mijn Smartphone. Op de Vodafoonapp staat wel, bekijk de ziggoapp,

 maar als ik erop druk  kom ik wel op de ziggoapp, maar weer "oeps geen verbinding."

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sadhu
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt, alles werkt weer op het moment

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen in de systemen zo nodig zaken wijzigen, zodat het weer wel mogelijk is.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Sadhu
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt, alles werkt weer op het moment

Uitgelicht topic