1
Vraag
2
Reacties
praamstra

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo wifibooster pods terugsturen

Beste ziggo ik wil mijn ziggo wifibooster pods terugsturen.

Hoe gaat dat in zijn werking.

Deze wifibooster pods heeft voor mijn geen toegevoegde waarde. Hoor graag van ziggo

Vriendelijke groet

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @praamstra, we kunnen je wifi pods zeker opzeggen. Ik heb dit zojuist voor je geregeld, je krijgt een bevestiging per e-mail. Voor de wifi pods ontvang je een retourdoos. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ik ga het doorgeven aan een Ziggo medewerker deze neemt morgen contact met je op, en zei deactiveren je Pods.

Dan kan je ze via een retour van de medewerker, of in de huidige doos, in het boekje zit een antwoordnummer en breekbaar stickers retour sturen. Maar pas als de medewerker is langs geweest, misschien krijg je een retourdoos thuis.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @praamstra, we kunnen je wifi pods zeker opzeggen. Ik heb dit zojuist voor je geregeld, je krijgt een bevestiging per e-mail. Voor de wifi pods ontvang je een retourdoos. 

Plusmin

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

ik wil de pods ook heel graag terugsturen,  en als het een abonnement is, dat dan graag opzeggen, hoe doe ik dat?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@Plusmin  je kan eventueel onderstaand informatie overnemen, de Pods terug sturen en bij ontvangst worden ze automatisch van je factuur afgehaald, bewaar wel het verzendbewijs.

 

Ik kan er ook een Medewerker voor vragen, maar die zegt hetzelfde en als je de doos van de Pods hebt, cadeaupapiertje er om heen en dan adres op de doos, je postcode en huisnummer invullen op het formulier en dan wordt het ook geregeld.

 

Stuur de apparatuur naar dit adres:

 

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

 

Tips voor het terugsturen:

  • Plaats het apparaat inclusief de voeding (ook de smartcard en afstandsbediening in het geval van een mediabox) in de doos.
  • Op postnl.nl kun je de adressen en openingstijden van alle servicepunten in de buurt vinden.
  • Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
  • Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.

Of download het retourformulier:

Formulier apparaten terugsturen (542.0 kB)

 

 

Plusmin

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

dank je wel! ik heb het meteen gedaan, fijn dat je me geholpen hebt!

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Belangrijk is wel dat je verzendbewijs even bewaard, kan lang duren voor je bericht krijgt, maar is wel je bewijs dat het is ingeleverd. Dit kan namelijk even duren, en dan ben je zeker dat je bewijs hebt.

 

Graag gedaan voor de hulp 😊 mocht je bericht hebben en topic is nog open kan je altijd even hier terugkoppeling geven.

Plusmin

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

ja dat zal ik doen , bewijsje bewaren en terugkoppeling tzt.. 😀

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Toppie @Plusmin  😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic