Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste ziggo ik wil mijn ziggo wifibooster pods terugsturen.
Hoe gaat dat in zijn werking.
Deze wifibooster pods heeft voor mijn geen toegevoegde waarde. Hoor graag van ziggo
Vriendelijke groet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @praamstra, we kunnen je wifi pods zeker opzeggen. Ik heb dit zojuist voor je geregeld, je krijgt een bevestiging per e-mail. Voor de wifi pods ontvang je een retourdoos.
Ik ga het doorgeven aan een Ziggo medewerker deze neemt morgen contact met je op, en zei deactiveren je Pods.
Dan kan je ze via een retour van de medewerker, of in de huidige doos, in het boekje zit een antwoordnummer en breekbaar stickers retour sturen. Maar pas als de medewerker is langs geweest, misschien krijg je een retourdoos thuis.
Goedemorgen @praamstra, we kunnen je wifi pods zeker opzeggen. Ik heb dit zojuist voor je geregeld, je krijgt een bevestiging per e-mail. Voor de wifi pods ontvang je een retourdoos.
ik wil de pods ook heel graag terugsturen, en als het een abonnement is, dat dan graag opzeggen, hoe doe ik dat?
@Plusmin je kan eventueel onderstaand informatie overnemen, de Pods terug sturen en bij ontvangst worden ze automatisch van je factuur afgehaald, bewaar wel het verzendbewijs.
Ik kan er ook een Medewerker voor vragen, maar die zegt hetzelfde en als je de doos van de Pods hebt, cadeaupapiertje er om heen en dan adres op de doos, je postcode en huisnummer invullen op het formulier en dan wordt het ook geregeld.
Stuur de apparatuur naar dit adres:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Tips voor het terugsturen:
Of download het retourformulier:
Formulier apparaten terugsturen (542.0 kB)
dank je wel! ik heb het meteen gedaan, fijn dat je me geholpen hebt!
Belangrijk is wel dat je verzendbewijs even bewaard, kan lang duren voor je bericht krijgt, maar is wel je bewijs dat het is ingeleverd. Dit kan namelijk even duren, en dan ben je zeker dat je bewijs hebt.
Graag gedaan voor de hulp 😊 mocht je bericht hebben en topic is nog open kan je altijd even hier terugkoppeling geven.
ja dat zal ik doen , bewijsje bewaren en terugkoppeling tzt.. 😀
Toppie @Plusmin 😊
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...