Ik krijg ziggo spam mails die ik niet wens te ontvangen Wat doet Ziggo daaraan om deze herkenbare mails te blokkeren en ze niet via hun server door te sturen aan mij/ons. Dit zijn de gegevens van de verzender: Van: Ziggo <zIYDmc792tzLa2DBP7@rallos.anilinewh.org.uk> Aan: filipijnen.org@ziggo.nl Ik kan ook nergens een meldpunt op de Ziggo site vinden, ligt dat aan de slechte service / klantvriendelijkheid van Ziggo of ligt het aan mijn gebrekkige kennis.
Ik leer graag bij dus als er iemand is die mij daar bij kan helpen dan hoor ik het graag.
Mvgr. Harrie
Opgelost! Ga naar oplossing.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/veiligheid/spam
Via deze link vind je de nodige informatie. Ook acties die we zelf kunnen doen in de strijd tegen spam.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/veiligheid/spam
Via deze link vind je de nodige informatie. Ook acties die we zelf kunnen doen in de strijd tegen spam.
Niemand wil graag spam ontvangen, het is echter een onuitroeibaar fenomeen .
Ziggo doet er een beetje makkelijk over. Je kan wel bezig blijven met spam te blokkeren maar omdat ze automatisch rare e-mailadressen genereren met veel cijfers en letters die telkens wisselen is het onbegonnen werk. Ziggo moet gewoon alle gekke email adressen blokkeren zoals : 24ajr2865&dkser29188@vingen.com. Daar kan men toch een rule voor schrijven?
Ik blijf slepen naar de spam map in webmail.
Er moet een betere spamfilter komen vindt ik, eentje waar je zelf wat mee kan doen bv.
Zo werkt het niet!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.