1
Vraag
2
Reacties
melgoos

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo spam hoe kom ik ervan af wat doet Ziggo voor ons.

Ik krijg ziggo spam mails die ik niet wens te ontvangen Wat doet Ziggo daaraan om deze herkenbare mails te blokkeren en ze niet via hun server door te sturen aan mij/ons.                                                            Dit zijn de gegevens van de verzender:                                                                                                              Van: Ziggo <zIYDmc792tzLa2DBP7@rallos.anilinewh.org.uk>  Aan: filipijnen.org@ziggo.nl                             Ik kan ook nergens een meldpunt op de Ziggo site vinden, ligt dat aan de slechte service / klantvriendelijkheid van Ziggo of ligt het aan mijn gebrekkige kennis.

Ik leer graag bij dus als er iemand is die mij daar bij kan helpen dan hoor ik het graag.

Mvgr. Harrie

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/veiligheid/spam

Via deze link vind je de nodige informatie. Ook acties die we zelf kunnen doen in de strijd tegen spam.

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/veiligheid/spam

Via deze link vind je de nodige informatie. Ook acties die we zelf kunnen doen in de strijd tegen spam.

 

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Niemand wil graag spam ontvangen, het is echter een onuitroeibaar fenomeen .

 

Spam en phishing - wat moet ik ermee? | Ziggo Community

Mick Delahaye

Level 2
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo doet er een beetje makkelijk over. Je kan wel bezig blijven met spam te blokkeren maar omdat ze automatisch rare e-mailadressen genereren met veel cijfers en letters die telkens wisselen is het onbegonnen werk. Ziggo moet gewoon alle gekke email adressen blokkeren zoals : 24ajr2865&dkser29188@vingen.com. Daar kan men toch een rule voor schrijven?

 

 

 

 

 

 

 

 

GJE

Level 5
  • 70Posts
  • 5Oplossingen
  • 24Likes

Ik blijf slepen naar de spam map in webmail.

Er moet een betere spamfilter komen vindt ik, eentje waar je zelf wat mee kan doen bv.

Zo werkt het niet!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic