Sinds syssteemherstel krijg ik de app safe online niet meer geinstalleerd, dus als app en snelkoppeling op de desktop .
Als ik naar Ziggo ga en inlog zegt hij dat deze al bestaat, werkend is , maar ik vind er niks van terug op mijn windows 10 computer ( google chrome ) , en ga hem dan laden , dan blijft hij hangen op 99% , er staat dan een niet werkende snelkoppeling op de desktop, en ik moet de computer opnieuw opstarten. Firewall had ik uitgezet en verwijdertool gebruikt, steeds hetzelfde . Ik heb nog een paar oude mobieltjes die bij de beveiling stonden verwijderd, die hebben we niet meer , dus er zijn niet teveel apparaten beveiligd dat het dat is .
b.v.d.
Marianne
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Beste mensen,
zet maar een slotje op dit topic , ik kom er niet uit en laat het maar zo, jammer …..
mariannenl wrote:Vraagje lezen medewerkers v.d. helpdesk buiten dit forum deze berichten ook, want naast dit forum heb ik vorige week gevraagd terug gebeld te worden en dat is tot op heden nog niet gebeurd , het zou kunnen zijn dat ze meelezen en denken “alles is al geprobeerd” of zo iets ?
Hey @mariannenl .
Nee, dat gebeurt niet.
Waar/via welk kanaal heb je gevraagd om hierover te bellen?
kun je safe online eens met dit
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/veiligheid/safe-online-verwijderen#/windows/ programma verwijderen
anders https://www.revouninstaller.com/nl/revo-uninstaller-free-download/
dank je was al veel eerder geprobeerd maar kan het altijd nog een keer proberen en kwam nu eens meer tot download maar kreeg dit :
accounts-emea.f-secure.com weigert om verbinding te maken.
copie van mijn vraag , ik had er een nieuw item van gemaakt, maar werd geadviseerd hier verder te gaan, hier dus een kleine aanvulling op mijn ervaring :
---------------------------------------------------------------------------------------------
ik heb hier al eerder een item geplaatst en veel advies en hulp gehad maar niks heeft geholpen,
het gaat erom dat ik safe online niet meer op mijn computer krijg, ik kan hem downloaden en dan blijft hij bij 99% hangen, ik heb nu diverse veranderingen in de firewall aangebracht, en krijg nu steeds deze melding , dus hij downloadt ook niet meer :
counts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd
Mijn man zette gisteren safe online op mijn ( oude ) computer boven en dat ging meteen, snapt iemand hier iets van , het is dus iets in de instellingen van mijn computer in de huiskamer, en die is nog geen half jaar oud ,
Ik waag dus nog een poging, iemand HET idee van wat het zou kunnen zijn wat ik moet veranderen ? , Ik heb een 64 bits computer die draait op windows 10 home , ik browse met google chrome ( idem met andere browser ) .Zou iemand anders een soort printscreen kunnen geven van de juiste instellingen van de firewall , wat het kan toch bijna niks anders meer zijn wat het downloaden tegenhoudt ? Ik kon daar F secure wel als veilige site instellen maar ziggo safe online niet omdat hij een link vraagt naar deze site die op mijn computer moet staan., ook al zoiets .
m vr gr
MARIANNE
mariannenl wrote:copie van mijn vraag , ik had er een nieuw item van gemaakt, maar werd geadviseerd hier verder te gaan, hier dus een kleine aanvulling op mijn ervaring :
---------------------------------------------------------------------------------------------
ik heb hier al eerder een item geplaatst en veel advies en hulp gehad maar niks heeft geholpen,
het gaat erom dat ik safe online niet meer op mijn computer krijg, ik kan hem downloaden en dan blijft hij bij 99% hangen, ik heb nu diverse veranderingen in de firewall aangebracht, en krijg nu steeds deze melding , dus hij downloadt ook niet meer :
counts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd
Mijn man zette gisteren safe online op mijn ( oude ) computer boven en dat ging meteen, snapt iemand hier iets van , het is dus iets in de instellingen van mijn computer in de huiskamer, en die is nog geen half jaar oud ,
Ik waag dus nog een poging, iemand HET idee van wat het zou kunnen zijn wat ik moet veranderen ? , Ik heb een 64 bits computer die draait op windows 10 home , ik browse met google chrome ( idem met andere browser ) .Zou iemand anders een soort printscreen kunnen geven van de juiste instellingen van de firewall , wat het kan toch bijna niks anders meer zijn wat het downloaden tegenhoudt ? Ik kon daar F secure wel als veilige site instellen maar ziggo safe online niet omdat hij een link vraagt naar deze site die op mijn computer moet staan., ook al zoiets .
m vr gr
MARIANNE
firewall uitschakelen
is windows wel up-to-date
dank je , ik heb het NOG een keer geprobeerd, dus firewall uitgeschakeld, en weer vol hoop vanaf de site en mijn inloggegevens ( en die zijn er niet méér, bv een familie lid of man ) maar weer die melding van s secure ;
unts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd
dus helaas, nog steeds niks, het kan echt een kleinigheidje zijn maar ik weet het echt niet meer hoor.
ps heb geen popup (blokkade) . dat is al gecontroleerd,
mariannenl wrote:dank je , ik heb het NOG een keer geprobeerd, dus firewall uitgeschakeld, en weer vol hoop vanaf de site en mijn inloggegevens ( en die zijn er niet méér, bv een familie lid of man ) maar weer die melding van s secure ;
unts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd
dus helaas, nog steeds niks, het kan echt een kleinigheidje zijn maar ik weet het echt niet meer hoor.
ps heb geen popup (blokkade) . dat is al gecontroleerd,
heb je safe online xl ?
de standart safe online die bij het internet abonnement is mee geleverd kan maar op één pc geïnstalleerd woorden
ik heb net nog eens geprobeerd met een andere browser,en firewall uit , en wat denk je hij laadt het programma, keurige gekleurde snelkoppeling op desktop en hij deed het eventjes, toen…. crash , hele computer viel uit en startte na lang proberen ( gelukkig) toch weer op.
Ok computer deed het weer dus nu via Edge naar safe online rechtstreeks via de site en , wat denk je … weer hetzelfde probleem met f secure, dus daar ligt het blijkbaar niet aan en ook niet aan de chrome instellingen wat ik echt dacht.
Ik las dat de snelkoppeling maar op één computer kan staan, dat zou nu de reden zijn dat het niet wil, maar op om het zo maar even te noemen “de computer boven( dus niet deze waar ik nu dit bericht mee typ ) staat hij pas sinds een week en niet tevoren.
Ik lees op deze site en op het www wel maar problemen maar blijkbaar vindt iedereen uiteindelijk toch een oplossing, zucht ….
mariannenl wrote:ik heb net nog eens geprobeerd met een andere browser,en firewall uit , en wat denk je hij laadt het programma, keurige gekleurde snelkoppeling op desktop en hij deed het eventjes, toen…. crash , hele computer viel uit en startte na lang proberen ( gelukkig) toch weer op.
Ok computer deed het weer dus nu via Edge naar safe online rechtstreeks via de site en , wat denk je … weer hetzelfde probleem met f secure, dus daar ligt het blijkbaar niet aan en ook niet aan de chrome instellingen wat ik echt dacht.
Ik las dat de snelkoppeling maar op één computer kan staan, dat zou nu de reden zijn dat het niet wil, maar op om het zo maar even te noemen “de computer boven( dus niet deze waar ik nu dit bericht mee typ ) staat hij pas sinds een week en niet tevoren.
Ik lees op deze site en op het www wel maar problemen maar blijkbaar vindt iedereen uiteindelijk toch een oplossing, zucht ….
https://www.ziggo.nl/internet/internetbeveiliging/safe-online
ik zie steeds antwoorden in mijn mail maar (nog?) niet hier staan,
Mij abonnement is ziggo safe online XL en het is pas 7x gebruikt, dus nog lang niet vol
? ( tot max. 20 x geloof ik )
mariannenl wrote:ik zie steeds antwoorden in mijn mail maar (nog?) niet hier staan,
Mij abonnement is ziggo safe online XL en het is pas 7x gebruikt, dus nog lang niet vol
? ( tot max. 20 x geloof ik )
dan moet makkelijk kunnen
en je kun als je een installatie verwijdert hebt die pc via mijn ziggo weer verwijderen
dank je voor het meedenken, maar als je dit topic van het begin af aan leest, zie je dat ik dit allemaal ( helaas tevergeefs gedaan heb.
Ik kan me nog maar één ding voorstellen : het ging met een andere browser,(edge) maar ik denk dat ik op een of andere manier terug ben gegaan naar Google chrome , ik zag de juiste snelkoppeling ( dus niet wit maar echt gekleurd met het Ziggo embleem) op de desktop, wilde dat aanklikken en …. foute boel . Of dat niet heb veranderd, en toen viel alles uit …. Is dat een logische verklaring ???
mariannenl wrote:dank je voor het meedenken, maar als je dit topic van het begin af aan leest, zie je dat ik dit allemaal ( helaas tevergeefs gedaan heb.
Ik kan me nog maar één ding voorstellen : het ging met een andere browser,(edge) maar ik denk dat ik op een of andere manier terug ben gegaan naar Google chrome , ik zag de juiste snelkoppeling ( dus niet wit maar echt gekleurd met het Ziggo embleem) op de desktop, wilde dat aanklikken en …. foute boel . Of dat niet heb veranderd, en toen viel alles uit …. Is dat een logische verklaring ???
stel edge eens als standart browser in
desnoods de laptop herstellen naar zijn fabrieksinstellingen of opnieuw installeren
LIEVE MENSEN en hen die gereageerd hebben op dit topic
vandaag voor de tigste keer geprobeerd safe online te downloaden, firewall en nog wat meer instellingen UIT en wat denk je ? Hij staat er op ! Snap het niet helemaal zit nu wel op Edge, .
Voor het afsluiten van dit topic nog een klein vraagje : mijn computer beneden heet nu "desktop 3 “ kan ik dan veranderen in b.v. : computer beneden, want dat ging bij de 2e computer (boven) wel de benaming veranderen ?
een dolblije
MARIANNE
mariannenl wrote:LIEVE MENSEN en hen die gereageerd hebben op dit topic
vandaag voor de tigste keer geprobeerd safe online te downloaden, firewall en nog wat meer instellingen UIT en wat denk je ? Hij staat er op ! Snap het niet helemaal zit nu wel op Edge, .
Voor het afsluiten van dit topic nog een klein vraagje : mijn computer beneden heet nu "desktop 3 “ kan ik dan veranderen in b.v. : computer beneden, want dat ging bij de 2e computer (boven) wel de benaming veranderen ?
een dolblije
MARIANNE
https://computertotaal.nl/artikelen/apps-software/verander-je-computernaam-in-windows-10-68854/
Dit item met nog die kleine vraag kan gesloten worden, ik heb nu ook ontdekt hoe ik mijn computer kan noemen tussen alle andere beveiligde items bij Ziggo Safe online. Er staat nu bij computer beneden en computer boven, tablet en mobiel . dat kan niet duidelijker .
Dolblij en … veilig .
item kan gesloten, ook bij Safe Online heb ik de namen kunnen veranderen van het beveiligde apparaat wat gemakkelijker is. dus alles is nu naar wens !
Vele dankbare groeten
MARIANNE
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.