beste community,
ik heb het volgende probleem:
ziggo connect box met wifi en bekabeld apparaten aangesloten
zenwifi ac mini bekabeld aangesloten op ziggo connect
Als ik op het wifi netwerk zit van mijn ziggo box dan kan ik mijn nas niet vinden die is aangesloten op mijn zenwifi netwerk.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de wifi van mijn ziggo en zenwifi beiden werken en met elkaar gedeeld zijn.
Hopelijk is mijn vraag een beetje duidelijk.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik denk dat je de wan poort aangesloten hebt, waar het beter is om je LAN poort aan te sluiten.
Je zult dan wel de DHCP server op bij voorkeur de Asus uit moeten zetten en het LAN ip van de Asus binnen het netwerk van je Ziggo router moeten configureren en reserveren / uitzonderen in je conectbox.
je kunt ook de Asus in access point mode zetten dan kun je de Asus gewoon via wan verbinden met de connectbox en kun je ook gebruik maken van alle lan poorten
@katzco heel slim om je vraag hier te stellen, want zoals je al hebt gezien zijn er direct al tips en adviezen gedeeld.
Kan je daar iets mee? Hoe staat het er voor?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.