Hallo,
Ziggo Safe Online blokkeert de site www.portret4u.nl terwijl deze prima bereikbaar is via mijn telefoon, ipad en het SSL certificaat ook gecheckt is. Ik wil graag een her analyse van de site. Hoe regel ik dat?
Groet,
Marcel
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hier is die site wel te zien als ik op de link klik.
Ziggo Safe Online problemen kun je beter bij F-secure wegleggen, zij zijn de beheerder van Ziggo Safe Online.
Is het je eigen site? Misschien ben je bij de hoster op eenIP-blokkade terecht gekomen.
Dat was inderdaad in eerste instantie het probleem, maar is opgelost. Via iphone / ipad werkt het wel prima.
dank, ga ik doen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.