beste Rikst, bedankt voor het uitzetten van het IPv6 adres maar, op een of andere manier heeft het niet het gewenste effect gehad. Ik heb getest of het IPv6 address dat het modem na een hardware reset nog steeds heeft nog actief is op het netwerk maar blijkt van niet. volgen de link die ik via jullie heb gevonden reageert het Ziggo modem niet op IPv6, maar wel op IPv4. ik heb nog steeds het zelfde probleem. Bij het streamen onderbrekingen op ongewenst momenten bij skippen langer wachttijden voor het hervat. het Dis-connecten bij het gamen is nog steeds een groot probleem. ik geeft hieronder een overzicht van testen van het Ziggo Modem, en ook van een TP-link modem die op mijn mobiele simkaart draai, waar ik al deze problemen niet hebt, wederom blijkt het een probleem te zijn van jullie modem. wordt het tijd het modem dan maar te vervangen????
Informatie
Connect Box informatie
De onderstaande informatie geeft de Connect Box status weer.
Conform standaard specificaties | : | DOCSIS 3.0 |
Hardware versie | : | 5.01 |
Software versie | : | CH7465LG-NCIP-6.15.31p1-NOSH |
MAC-adres | : | AC:22:05:14:17:B2 |
Serienummer Connect Box | : | DEAP708805FC |
Beschikbaarheid | : | 0day(s)12h:51m:48s |
Netwerk toegang | : | Toegang tot internet |
Internet informatie
Hieronder vind je jouw internet instellingen:
MAC-adres | : | AC:22:05:14:17:B4 |
|
IPv6 adres | : | 2001:1c00:1f00:0:d59:9218:1512:7313/128 fe80::ae22:5ff:fe14:17b4/64
|
IPv6 standaard gateway | : | fe80::201:5cff:fe77:d246 |
IPv6 leasetijd | : | D:6 H:23 M:53 S:14 |
IPv6 lease verlopen | : | Fri Apr 29 20:38:27 2022 |
IPv6 DNS-servers | : | 2001:b88:1002::10 2001:b88:1202::10 2001:730:3e42:1000::53
|
|
IPv4 adres | : | 84.104.48.249 |
Standaard gateway | : | 84.104.48.1 |
IPv4-leasetijd | : | D:6 H:23 M:53 S:13 |
IPv4-lease verlopen | : | Fri Apr 29 20:39:26 2022 |
IPv4-DNS-servers | : | 84.116.46.21 84.116.46.20 |
|
Test info TP-modem letop de super lage snelheden en toch draaien het streamen en gamen goed.