1
Vraag
2
Reacties
Caroliendejonge

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wifipods opzeggen

Hi Ziggo, ik wil graag mijn wifipods abonnement opzeggen & retour sturen. Ik zie in eerdere Community berichten dat dit via deze weg te regelen is.

Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

B.v.d

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6420Posts
  • 1725Oplossingen
  • 2401Likes

Hi @Caroliendejonge
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Bij deze heb ik het abonnement op de SmartWifi Pods beëindigd. Er wordt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail verstuurd. Ook ontvang je van ons een retourdoos om de SmartWifi Pods te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61307Posts
  • 4170Oplossingen
  • 15543Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6420Posts
  • 1725Oplossingen
  • 2401Likes

Hi @Caroliendejonge
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Bij deze heb ik het abonnement op de SmartWifi Pods beëindigd. Er wordt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail verstuurd. Ook ontvang je van ons een retourdoos om de SmartWifi Pods te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren 🙂

laurenss

Stamgast
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilla,

Ik wil graag mijn wifipods abonnement opzeggen & retour sturen. Zoals al eerder gepost zie ook ik geen andere weg om dit te regelen:( Dus het verzoek of het via deze weg kan.

Alvast bedankt!

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3092Posts
  • 538Oplossingen
  • 666Likes

Welkom @laurenss!

Goed dat je dit topic hebt gevonden! Bij deze heb ik de opzegging voor je in het systeem gezet. Wat voor de topic starter geldt wat betreft terugsturen en dergelijke, geldt natuurlijk ook voor jou.

Fijn weekend alvast!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic