Rdegroot

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wifibooster

We hebben sinds kort een Connectboxx om op die manier sneller internet te hebben. Ik heb de connectboxx aangesloten aan de Wifi booster, maar dit extra wifipunt werk nu niet goed meer. Hoe kan ik dit oplossen?

 

4 Reacties 4
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Een Connectbox maakt je internet niet sneller, wie jouw dat heeft wijsgemaakt moet zich schamen. Wel kan het hebben van 5 ghz wifi een betere ervaring en snelheid opleveren.

Je bedoelt het neem ik aan andersom de booster aan de Connectbox. 

Om welke booster gaat het heb je deze al eens stroomloos gemaakt of teruggezet naar de fabrieksinstellingen en opnieuw verbonden?

 

Rdegroot
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het gaat om een wifi booster via het stopcontact besteld via ziggo. Ik ben net in het huis gaan testen en hij lijkt het te doen. Ik heb op de wifi beneden (waar de connectbox staat) een downloadsnelheid van 460, boven bij de wifi booster (op de wifi van de booster) kom ik net boven de 30. Klopt dat?

 

ik heb hem wel uit de stroom gehaald en opnieuw opgestart. Hoe ik hem naar fabrieksinstelling kan brengen weet ik niet.

 

dank voor je hulp alvast!

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Die snelheid kan kloppen, dat is van meerdere factoren afhankelijk

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Rdegroot 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

We helpen je graag! De snelheid van de wifi via de Wifibooster via het stopcontact is van diverse factoren afhankelijk. Als ik je bericht goed begrijp dan is de snelheid van de Wifibooster sinds de komst van het nieuwe modem lager geworden. Ik zie dat je de Wifibooster namelijk al langer in huis hebt dan het modem. Het is zeker de moeite waard om de Wifibooster eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Dit kun je doen door het resetknopje op de adapter 30 seconden ingedrukt te houden. 

Ook kun je de wifi-instellingen van jouw Wifibooster optimaliseren door via deze weg in te loggen. 

Uitgelicht topic