1
Vraag
2
Reacties
hjwindgassen

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

wifibooster is wachtwoord kwijt

mijn wifibooster vraagt spontaan om wachtwoord. het wachtwoord dat ik er in gezet heb, werkt niet meer.

Gr. Henk

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 676Likes

@hvwindgassen Zwakke beveiliging, dat is wat je iPhone aangeeft toch? Zoals in dit topic is dat iets wat al een tijd lang een bekende melding is vanaf iOS 14.
Niet direct iets om je druk om te maken, in je iPhone kun je op het i-tje drukken om te lezen wat hier de beste oplossing is die Apple je aanraadt. 

Het stukje verborgen netwerk kan ik niet direct plaatsen @Bert hoe zit dit? 

 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke wifibooster heb je precies?

Er zijn een bosje verschillende.

hjwindgassen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

AP7465CE-ZG

hjwindgassen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

AP7465CE-ZG

Gr. Henk

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hai @hjwindgassen! Welkom op de Ziggo Community! 

Wat gek dat je ineens het wachtwoord moet invullen op de Wifi booster. Als het goed is gaat het om de wifi booster via de internet kabel, het witte kastje? Daar zit een sticker op met gegevens. Als je dit invult, kun je dan wel weer inloggen? Anders kun je hem eens resetten met het reset knopje. Hoe gaat het dan? Of werkt het inmiddels alweer?

hjwindgassen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoj, ik heb het wachtwoord voor de booster opnieuw ingesteld vanuit m'n pc en nu werkt het weer.

Wel is het nu een ' verborgen netwerk' en wordt het netwerk van m'n connectbox zwak beveiligd genoemd op m'n Iphone. 

Gr. Henk

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

 

Fijn dat het weer werkt, @hjwindgassen

Op welke manier heb je het nu opnieuw ingesteld? 
En hoe/waar zie je dat het nu om een verborgen netwerk gaat? De melding dat de verbinding zwak beveiligd is, gaat dat om de verbinding van de wifibooster of de modem? Heb je niet per ongeluk andere dingen aangepast? 

Wat je altijd kunt doen is de wifibooster even helemaal resetten (En eventueel de modem, natuurlijk) naar de fabrieksinstellingen. Zo begin je even helemaal met een schone lei en kan je alles weer naar wens instellen. 

hjwindgassen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoj,

mijn iphone8 geeft aan: verborgen netwerk, lage beveiliging.

ik heb alleen de naam van het netwerk veranderd (nu hetzelfde als hoofd-netwerk)

verder geen instellingen veranderd.

Gr. Henk 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 676Likes

@hvwindgassen Zwakke beveiliging, dat is wat je iPhone aangeeft toch? Zoals in dit topic is dat iets wat al een tijd lang een bekende melding is vanaf iOS 14.
Niet direct iets om je druk om te maken, in je iPhone kun je op het i-tje drukken om te lezen wat hier de beste oplossing is die Apple je aanraadt. 

Het stukje verborgen netwerk kan ik niet direct plaatsen @Bert hoe zit dit? 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik kan nog niet uit de informatie halen waar dat verborgen netwerk vandaan komt.

 

"ik heb alleen de naam van het netwerk veranderd (nu hetzelfde als hoofd-netwerk)"

Van welk apparaat heb je de naam van het netwerk veranderd?

Welk apparaat is je hoofdnetwerk?

hjwindgassen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

CH7465LG-ZG

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hoe zie je dat verborgen netwerk?

De Connectbox kan via wifi een Ziggo netwerk hebben, dat is de wifispot en kan een gastnetwerk hebben met een naam die je zelf gegeven hebt en een 2,4 GHz netwerk en een 5 GHz netwerk.

Als je 2,4 en 5 GHz dezelfde wifinaam hebt gegeven, dan is er maar 1 wifinaam te zien, maar ze zijn beiden actief.

hjwindgassen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

het werkt nu naar tevredenheid, en als ik het goed begrijp kan ik die waarschuwing op mijn telefoon negeren. 

Groet Henk

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik ken de iPhone te weinig om daar iets over te zeggen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic