Annelies_123
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

wifi valt constant weg. Router conflict bij connectbox - mesh systeem?

Hallo,

Sinds ongeveer 2 weken valt het wifi signaal opeens meerdere keren per dag kortdurend weg (soms om de 10 min). Ik ben onlangs verhuisd en heb de eerste 2 maanden geen problemen gehad.

In het bezit van:

 - Ziggo Connectbox (coax kabel van hoofdaansluiting richting technetix FRA-752/N signaalversterker - vervolgens kabel naar Connectbox).

-UTP kabel (nieuwe CAT7 kabel) van connectbox richting Ubiquiti amplifi HD

-Aangesloten op Amplifi: TV, bluesound systeem, laptop, samsung telefoon

 

Moeilijk te zeggen vanaf wanneer het probleem exact begonnen is (± 2 weken). Het leek er een beetje in te sluiten en wordt alsmaar erger. 

 Dingen die ik al geprobeerd heb:

-factory rest connectbox & Amplifi 

-UTP kabel tussen connectbox & laptop: er lijkt een goed signaal binnen te komen (dit heeft Ziggo klantenservice ook bevestigd)
-Wifi van connectbox uitschakelen
-een coaxkabel (die ik nog ergens had liggen) tussen hoofdaansluiting en connectbox geplaatst, om de signaalversterker te bypassen en de huidige groene kabel te testen (NB ik kreeg ik de groene coaxkabel helaas niet los van de signaalversterker). Gevolg: geen internet (of heb ik een verkeerde 'test kabel’ gebruikt?)

 

Dingen die opvielen:

-bij factory reset van de connectbox schijnen alle lampjes kortdurend te moeten knipperen als je de resetknop indrukt. Als ik de knop 10-15 indruk dan gaat het witte lampje gewoon in een keer uit… er knippert niets. Bij het loslaten van de resetknop gaat het witte lampje weer aan en krijg je het standaard rijtje van afwisselend knipperende groene lampjes; uiteindelijk gaat het witte lampje weer (niet-knipperend) branden.

Ook was de connectbox eenmalig helemaal van slag en branden het witte lampje terwijl er geen enkel internetsignaal binnenkwam (getest met kabel rechtstreeks naar laptop).
Gaat die reset wel goed? Is een connectbox gevoelig voor schade? Want mijn buren hebben onlangs ongevraagd de connectbox verplaatst in de meterkast en met 2 schroefjes vastgezet aan de muur (schroeven door dunne plastic randje) 
 

De stabiliteit is de laatste week alsmaar slechter geworden en de enige manier om nog wifi signaal te krijgen is door de Amplifi in bridge mode te zetten. Dit gegeven en het feit dat elk aangesloten apparaat 2 IP adressen heeft (ik zie per MAC nummer 2 verschillende IP adressen!), suggereert dat er een router conflict is tussen mijn mesh systeem en de connectbox. NB zelf bij brigde mode blijf ik 2 IP adressen per apparaat zien.. ik snap er niets van.

 

Hoe kan dit opeens ontstaan? Ik heb de connectbox en Amplifi al meerdere maanden en nooit problemen gehad met internetsnelheid/wifi signaal. 

 

Aankomende maandag komt er een monteur langs… ik hoop hij iets kan vinden. Zijn er nog dingen die ik zelf kan testen / over het hoofd zie?

 

Best een lang verhaal geworden, sorry 😉

 

Dank alvast!!

 

 

 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annelies_123
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Een aardige Ziggo monteur is net langsgekomen.

Zijn conclusie:
er komt een goed sterk signaal binnen. Doordat ik een signaalversterker tussen de hoofdaansluiting & modem had werd het signaal te sterk en daardoor zou een 'oververhitting’ ontstaan in de modem. Met als gevolg een instabiele verbinding.
Ook de kabel vanuit de hoofdaansluiting was blijkbaar erg gedateerd 

 

Oplossing:
-nieuwe kabel tussen hoofdaansluiting - modem

-plaatsen coax splitter; tv aansluiting gaat nu via de signaalversterker en internet direct naar de modem. 

 

Dus eigenlijk precies wat Hanh voorstelde.. 

 

Tot dusver nog een stabiele verbinding, ben benieuwd .

 

gr,

 

Annelies 

   

Bekijk in context

53 Reacties 53
Annelies_123
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Hierbij nog wat extra gegeven:

 

Connect Box status voor monteurs
Onderdeel Status Status
Ingesteld Downstream kanaal (Hz)

610000000

Locked

Ingesteld Upstream kanaal (Hz)

58800009

Locked

Provisioning status

Verbonden

 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
1 58800009 38.3 5120 64 qam 1
2 36000000 37.8 5120 64 qam 4
3 44500000 38.3 5120 64 qam 3
4 52000000 38.8 5120 64 qam 2


 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 ATDMA 0 0 1 0
2 ATDMA 0 0 0 0
3 ATDMA 0 0 0 0
4 ATDMA 0 0 0 0

 

 

 

 

 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
1 610000000 10.5 38 256 qam 2
2 602000000 10.4 38 256 qam 1
3 618000000 10.5 40 256 qam 3
4 626000000 10.8 40 256 qam 4
5 634000000 10.8 38 256 qam 5
6 642000000 11 40 256 qam 6
7 650000000 10.8 38 256 qam 7
8 658000000 11 38 256 qam 8
9 666000000 10.6 38 256 qam 9
10 674000000 10.8 38 256 qam 10
11 682000000 10.5 38 256 qam 11
12 690000000 10.5 38 256 qam

12

13 698000000 10.8 38 256 qam 13
14 706000000 11.1 38 256 qam 14
15 714000000 11.1 38 256 qam 15
16 722000000 11.5 38 256 qam 16
17 730000000 11.5 38 256 qam 17
18 738000000 11.5 38 256 qam 18
19 746000000 11.4 38 256 qam 19
20 754000000 11 38 256 qam 20
21 762000000 10.5 40 256 qam 21
22 770000000 10 40 256 qam 22
23 778000000 9.3 38 256 qam 23
24 786000000 8.9 38 256 qam 24


 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Fouten voor RS Fouten na RS
1 Locked 38.9 68 5569
2 Locked 38.9 38 5424
3 Locked 40.3 53 5388
4 Locked 40.3 42 6472
5 Locked 38.9 43 14000
6 Locked 40.3 73 14257
7 Locked 38.9 49 5633
8 Locked 38.9 73 5859
9 Locked 38.6 71 5810
10 Locked 38.9 98 5586
11 Locked 38.9 91 5477
12 Locked 38.9 80 5643
13 Locked 38.6 51 6938
14 Locked 38.9 31 5487
15 Locked 38.6 42 5718
16 Locked 38.9 77 5499
17 Locked 38.9 116 5820
18 Locked 38.9 87 6033
19 Locked 38.9 72 5852
20 Locked 38.9 112 5919
21 Locked 40.3 101 6464
22 Locked 40.3 103 5833
23 Locked 38.9 64 5748
24 Locked 38.9 115 4994
hanh
Oud Community-lid
  • 17054Reacties
  • 660Oplossingen
  • 3448Likes

@Annelies_123

Ik lees alleen iets over problemen met Wireless.
Zowel Wifi connecties met de Connectbox als met de Amplify Uniquity vallen tegelijk uit, begrijp ik.
Klopt dat?
Het lijkt er daardoor sterk op dat de Internetverbinding wegvalt.
Zijn er tests gedaan met een bekabelde verbinding op het moment dat de Wifi overal wegvalt?
Hoe presteert een bekabelde speedtest? http://www.dslreports.com/speedtest

Wat andere dingen.

  • Het gedrag van de Connectbox bij een Factory Reset is normaal. Geen zorg over schade.
  • Je zet de Amplify in Bridge Mode. Dat is voor de eenvoud gebruikelijk als je de Connectbox in  Router Mode gebruikt. Het simpele alternatief is de Connectbox in Bridge Mode en de Amplify in Router Mode.
  • De verschillende IP adressen voor 1 MAC adres zijn ongetwijfeld IPv4 en IPv6 adressen. Daar is niks vreemds aan: je hebt een Dual Stack netwerk.

Tot slot nog het volgende.
Het kan zijn dat aansluiting van de Connectbox aan de Coaxversterker verbetering nodig heeft.
Dat kan bekeken worden aan de hand van de Up en Downstreamwaarden en de Netwerk historie van de Connectbox. Mij lijkt nodig dat de aansluiting van het Modem met een Coax Splitter gescheiden moet worden van de aansluiting van de Coax versterker.

Dit alles kan je samen met de Monteur bekijken en beoordelen.

Laat desgewenst wat plaatjes zien.

Bijlage: Coax Splitter.

 

Annelies_123
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Beste HanH,

Veel dank voor het uitgebreide antwoord.

 

Zo wist ik niet dat je verschillende IP adressen voor 1 MAC adres kon hebben (de DHCPv4 server staat ingeschakeld en de DHCPv6 staat op stateless..)

 

Vandaag deed het Wifi het redelijk. Halverwege de dag viel ie toch uit, toen heb ik gelijk de bekabeling getest (laptop rechtstreeks verbonden op Connect box): ondanks het witte lampje op de connectbox was er geen internet… dus wellicht toch meer een internetverbinding-probleem ipv een wireless probleem.

Als laatste heb ik nog gekeken wat er gebeurt als ik de signaalversterker bypass en de coax van de hoofdaansluiting direct aansluit op de connectbox. Ook dan is er geen verbetering. 

 

Ik hoop dat de monteur morgen kan helpen. Zou het een beetje gênant vinden als het puur aan coax kabel bij de hoofdaansluiting ligt 

 

Ik laat het morgen weten.

 

gr,

 

Annelies

Henno
Expert
Expert
  • 2608Reacties
  • 79Oplossingen
  • 723Likes

@Annelies_123 kun je wat foto's maken hoe je modem op het AOP aangesloten is en hier posten?

Annelies_123
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Een aardige Ziggo monteur is net langsgekomen.

Zijn conclusie:
er komt een goed sterk signaal binnen. Doordat ik een signaalversterker tussen de hoofdaansluiting & modem had werd het signaal te sterk en daardoor zou een 'oververhitting’ ontstaan in de modem. Met als gevolg een instabiele verbinding.
Ook de kabel vanuit de hoofdaansluiting was blijkbaar erg gedateerd 

 

Oplossing:
-nieuwe kabel tussen hoofdaansluiting - modem

-plaatsen coax splitter; tv aansluiting gaat nu via de signaalversterker en internet direct naar de modem. 

 

Dus eigenlijk precies wat Hanh voorstelde.. 

 

Tot dusver nog een stabiele verbinding, ben benieuwd .

 

gr,

 

Annelies 

   

Bekijk in context

Tein
Liefhebber
  • 41Reacties
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Klinkt hetzelfde als mijn probleem,of is het opgelost ?

https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/verbinding-internet-instabiel-68009?postid=706365#...

Toevallig uit Tilburg ?

Annelies_123
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

de eerste dagen ging het goed… nu het weekend (en ik langer aaneengesloten internet gebruik) is het internet al een aantal keer spontaan uitgevallen.

Op de modem zag ik een knipperende groene pijltjes, waarna er een knipperend groen lampje kwam en vervolgens weer een niet-knipperend wit lampje. Dus, ik denk dat de modem elke keer opnieuw opstart. Waarom!?

 

Afgelopen uur is het echt dramatisch; al meerdere keren uitgevallen(zie netwerk historie hieronder).

Ik snap er niets van... help 😞

Alle kabels zijn nieuw.

 

Volgens de monteur zou alleen de AOP wat verouderd zijn.. kan dit het zijn?

 

Netwerk historie

Tijd Prioriteit Omschrijving
13/12/2020 17:04:45 Let op! RCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 17:04:45 critical SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 17:03:49 Let op! RCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 17:03:49 critical SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 17:03:21 Let op! RCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 17:03:21 critical SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 17:02:7 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 17:01:33 Let op! RCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 16:58:18 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 16:58:3 Fout Missing Mandatory MDD TLV on primary DS Channel;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 16:57:41 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 16:57:41 critical Unicast Ranging Received Abort Response - initializing MAC;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 16:57:23 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 16:57:7 Fout Missing Mandatory MDD TLV on primary DS Channel;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 16:56:48 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 16:56:47 critical Unicast Ranging Received Abort Response - initializing MAC;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 16:56:23 Fout Missing Mandatory MDD TLV on primary DS Channel;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 16:56:3 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 16:56:3 critical Unicast Ranging Received Abort Response - initializing MAC;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/12/2020 16:54:25 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

 

 

Annelies_123
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Wat extra info:

 

Connect Box status voor monteurs
Onderdeel Status Status
Ingesteld Downstream kanaal (Hz)

610000000

Locked

Ingesteld Upstream kanaal (Hz)

58800051

Locked

Provisioning status

Verbonden

 

 

 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
1 610000000 4.5 40 256 qam 2
2 602000000 4.6 40 256 qam 1
3 618000000 4.5 40 256 qam 3
4 626000000 3.7 38 256 qam 4
5 634000000 3.9 38 256 qam 5
6 642000000 4.5 38 256 qam 6
7 650000000 3.5 38 256 qam 7
8 658000000 4.6 38 256 qam 8
9 666000000 5 38 256 qam 9
10 674000000 5.1 38 256 qam 10
11 682000000 5.1 38 256 qam 11
12 690000000 4.4 38 256 qam 12
13 698000000 5 38 256 qam 13
14 706000000 5.4 38 256 qam 14
15 714000000 4.5 38 256 qam 15
16 722000000 5.8 38 256 qam 16
17 730000000 5.5 38 256 qam 17
18 738000000 5.5 38 256 qam 18
19 746000000 6 40 256 qam 19
20 754000000 5 38 256 qam 20
21 762000000 5.3 38 256 qam 21
22 770000000 4.6 38 256 qam 22
23 778000000 3.4 38 256 qam 23
24 786000000 3.7 38 256 qam 24


 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Fouten voor RS Fouten na RS
1 Locked 40.3 16845 2504
2 Locked 40.3 18147 2399
3 Locked 40.3 17164 2156
4 Locked 38.9 17181 2431
5 Locked 38.6 14769 2277
6 Locked 38.9 16799 2199
7 Locked 38.9 16112 1964
8 Locked 38.6 13605 1748
9 Locked 38.9 15378 1825
10 Locked 38.9 13154 1655
11 Locked 38.9 13155 1445
12 Locked 38.6 12943 1453
13 Locked 38.6 11037 1490
14 Locked 38.9 12221 1435
15 Locked 38.9 10797 1298
16 Locked 38.9 9302 1156
17 Locked 38.9 10693 1326
18 Locked 38.9 8684 1229
19 Locked 40.3 8832 1047
20 Locked 38.9 8785 1125
21 Locked 38.9 7531 928
22 Locked 38.9 7882 892
23 Locked 38.9 6949 957
24 Locked 38.9 6502 817

 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
1 58800051 46.5 5120 64 qam 1
2 36000000 46.5 5120 64 qam 4
3 44500000 47.5 5120 64 qam 3
4 52000000 52.8 5120 64 qam 2


 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 ATDMA 0 0 5 0
2 ATDMA 0 0 0 0
3 ATDMA 0 0 0 0
4 ATDMA 0 0 0 0
Niet van toepassing

Aangezien jij je eigen netwerk gebruikt zou ik eens proberen je modem in bridge te zetten.

Dit kan je regelen via ks of chat van ziggo.

Daarna je eigen netwerk opnieuw laten starten (.wel op poort 1 achter het modem ).

Dit is om ip conflicten te voorkomen en vlekkeloos je Amplifi te gebruiken.

 

Je hebt ook nog signaal problemen.  Is er gepulst door de monteur?

Annelies_123
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Dank!

Ik heb nu mijn mesh systeem in bridge, maar dat werkt blijkbaar niet goed. Had al eerder overwogen om de ziggo modem in bridge te laten zetten, maar ik had iets negatiefs gelezen of de matige firewall functie van de Amplifi van Ubiquiti.

 

Ik ga het toch maar proberen..

Annelies_123
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

of er gepulst is? Hij heeft wel met een laptop het signaal getest… (bedoel je dat?). Hij zei dat ik een sterk signaal binnen krijg en dat het daar niet aan ligt...

Niet van toepassing

Nee groene tas met een puls en de hoofd kabel doorgemeten?

 

Tom.
Expert
Expert
  • 5441Reacties
  • 204Oplossingen
  • 1226Likes

Het is verstandig als een moderator een nieuwe monteur voor je regelt die de expertise heeft om dit op te lossen.

(Ik vermoed een Netwerk monteur)

Ik ga vragen of een Super Expert een seintje wilt geven aan de moderators.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46708Reacties
  • 2820Oplossingen
  • 10224Likes

@Annelies_123 Dit kan ook nog een oorzaak zijn:

Hoe verwijder je het witte kapje van de splitter? - YouTube

Geen verbetering?

Om de splitter uit te sluiten, kun je het volgende eens proberen als er een uurtje geen TV gekeken wordt?

De stekker van het modem zonder splitter in de wandcontactdoos en hierna even het modem 30 seconden van de stroom en dan na een uur kijken of het wel goed gaat met de signaalwaarden en hier plaatsen SVP.

Mocht het dan nog slecht zijn, kan een netwerkmonteur de oplossing worden, omdat dan duidelijk is dat het van buiten komt.

Annelies_123
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

super dank voor het meedenken!!

Volgens mij heeft de monteur afgelopen maandag geen puls controle gedaan. Hij heeft een nieuwe splitter + nieuwe kabel van de AOP naar modem geplaatst. Ik neem aan dat een nieuwe splitter niet de bron kan zijn…?

 

Stiekem hoop ik dat het iets simpels is, zoals een defecte modem of dat de bridge mode bij de Ziggo modem het gaat oplossen. 

Maar ik ben zo bang dat het van buiten komt…

Annelies_123
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 2Oplossingen
  • 10Likes
Tom. wrote:

Het is verstandig als een moderator een nieuwe monteur voor je regelt die de expertise heeft om dit op te lossen.

(Ik vermoed een Netwerk monteur)

Ik ga vragen of een Super Expert een seintje wilt geven aan de moderators.

 

Dank!! Ben benieuwd of een andere monteur hulp kan bieden. 

Vandaag is het internet echt dramatisch. Elke kwartier lijkt deze uit te vallen, muziek luisteren en tv streamen is niet te doen.

Tom.
Expert
Expert
  • 5441Reacties
  • 204Oplossingen
  • 1226Likes
Annelies_123 wrote:
Tom. wrote:

Het is verstandig als een moderator een nieuwe monteur voor je regelt die de expertise heeft om dit op te lossen.

(Ik vermoed een Netwerk monteur)

Ik ga vragen of een Super Expert een seintje wilt geven aan de moderators.

 

Dank!! Ben benieuwd of een andere monteur hulp kan bieden. 

Vandaag is het internet echt dramatisch. Elke kwartier lijkt deze uit te vallen, muziek luisteren en tv streamen is niet te doen.

Eerst even het advies van @Be rt uitvoeren?

Niet van toepassing

De nieuwe kapjes van de Poa01b zijn verbeterd. Ze zijn korter.

 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46708Reacties
  • 2820Oplossingen
  • 10224Likes

@PeterH2020 Klopt, toch maar even uitsluiten, het is een enkele keer voorgekomen op dit forum, dat het toch nog net een goed contact in de weg zat, als het kapje echt strak tegen het AOP aanzit.

Uitgelicht topic