Hallo,
Sinds ongeveer 2 weken valt het wifi signaal opeens meerdere keren per dag kortdurend weg (soms om de 10 min). Ik ben onlangs verhuisd en heb de eerste 2 maanden geen problemen gehad.
In het bezit van:
- Ziggo Connectbox (coax kabel van hoofdaansluiting richting technetix FRA-752/N signaalversterker - vervolgens kabel naar Connectbox).
-UTP kabel (nieuwe CAT7 kabel) van connectbox richting Ubiquiti amplifi HD
-Aangesloten op Amplifi: TV, bluesound systeem, laptop, samsung telefoon
Moeilijk te zeggen vanaf wanneer het probleem exact begonnen is (± 2 weken). Het leek er een beetje in te sluiten en wordt alsmaar erger.
Dingen die ik al geprobeerd heb:
-factory rest connectbox & Amplifi
-UTP kabel tussen connectbox & laptop: er lijkt een goed signaal binnen te komen (dit heeft Ziggo klantenservice ook bevestigd)
-Wifi van connectbox uitschakelen
-een coaxkabel (die ik nog ergens had liggen) tussen hoofdaansluiting en connectbox geplaatst, om de signaalversterker te bypassen en de huidige groene kabel te testen (NB ik kreeg ik de groene coaxkabel helaas niet los van de signaalversterker). Gevolg: geen internet (of heb ik een verkeerde 'test kabel’ gebruikt?)
Dingen die opvielen:
-bij factory reset van de connectbox schijnen alle lampjes kortdurend te moeten knipperen als je de resetknop indrukt. Als ik de knop 10-15 indruk dan gaat het witte lampje gewoon in een keer uit… er knippert niets. Bij het loslaten van de resetknop gaat het witte lampje weer aan en krijg je het standaard rijtje van afwisselend knipperende groene lampjes; uiteindelijk gaat het witte lampje weer (niet-knipperend) branden.
Ook was de connectbox eenmalig helemaal van slag en branden het witte lampje terwijl er geen enkel internetsignaal binnenkwam (getest met kabel rechtstreeks naar laptop).
Gaat die reset wel goed? Is een connectbox gevoelig voor schade? Want mijn buren hebben onlangs ongevraagd de connectbox verplaatst in de meterkast en met 2 schroefjes vastgezet aan de muur (schroeven door dunne plastic randje)
De stabiliteit is de laatste week alsmaar slechter geworden en de enige manier om nog wifi signaal te krijgen is door de Amplifi in bridge mode te zetten. Dit gegeven en het feit dat elk aangesloten apparaat 2 IP adressen heeft (ik zie per MAC nummer 2 verschillende IP adressen!), suggereert dat er een router conflict is tussen mijn mesh systeem en de connectbox. NB zelf bij brigde mode blijf ik 2 IP adressen per apparaat zien.. ik snap er niets van.
Hoe kan dit opeens ontstaan? Ik heb de connectbox en Amplifi al meerdere maanden en nooit problemen gehad met internetsnelheid/wifi signaal.
Aankomende maandag komt er een monteur langs… ik hoop hij iets kan vinden. Zijn er nog dingen die ik zelf kan testen / over het hoofd zie?
Best een lang verhaal geworden, sorry 😉
Dank alvast!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een aardige Ziggo monteur is net langsgekomen.
Zijn conclusie:
er komt een goed sterk signaal binnen. Doordat ik een signaalversterker tussen de hoofdaansluiting & modem had werd het signaal te sterk en daardoor zou een 'oververhitting’ ontstaan in de modem. Met als gevolg een instabiele verbinding.
Ook de kabel vanuit de hoofdaansluiting was blijkbaar erg gedateerd
Oplossing:
-nieuwe kabel tussen hoofdaansluiting - modem
-plaatsen coax splitter; tv aansluiting gaat nu via de signaalversterker en internet direct naar de modem.
Dus eigenlijk precies wat Hanh voorstelde..
Tot dusver nog een stabiele verbinding, ben benieuwd .
gr,
Annelies
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hierbij nog wat extra gegeven:
Connect Box status voor monteurs | ||
---|---|---|
Onderdeel | Status | Status |
Ingesteld Downstream kanaal (Hz) | 610000000 | Locked |
Ingesteld Upstream kanaal (Hz) | 58800009 | Locked |
Provisioning status | Verbonden |
Gebundelde upstream-kanalen
Kanaal | Frequentie (Hz) | Vermogen (dBmV) | Symbol Rate (ksps) | Modulatie | Kanaalnummer |
---|---|---|---|---|---|
1 | 58800009 | 38.3 | 5120 | 64 qam | 1 |
2 | 36000000 | 37.8 | 5120 | 64 qam | 4 |
3 | 44500000 | 38.3 | 5120 | 64 qam | 3 |
4 | 52000000 | 38.8 | 5120 | 64 qam | 2 |
Gebundelde upstream-kanalen
Kanaal | Kanaal soort | T1 Timeouts | T2 Timeouts | T3 Timeouts | T4 Timeouts |
---|---|---|---|---|---|
1 | ATDMA | 0 | 0 | 1 | 0 |
2 | ATDMA | 0 | 0 | 0 | 0 |
3 | ATDMA | 0 | 0 | 0 | 0 |
4 | ATDMA | 0 | 0 | 0 | 0 |
Gebundelde downstream-kanalen
Kanaal | Frequentie (Hz) | Vermogen (dBmV) | SNR (dB) | Modulatie | Kanaalnummer |
---|---|---|---|---|---|
1 | 610000000 | 10.5 | 38 | 256 qam | 2 |
2 | 602000000 | 10.4 | 38 | 256 qam | 1 |
3 | 618000000 | 10.5 | 40 | 256 qam | 3 |
4 | 626000000 | 10.8 | 40 | 256 qam | 4 |
5 | 634000000 | 10.8 | 38 | 256 qam | 5 |
6 | 642000000 | 11 | 40 | 256 qam | 6 |
7 | 650000000 | 10.8 | 38 | 256 qam | 7 |
8 | 658000000 | 11 | 38 | 256 qam | 8 |
9 | 666000000 | 10.6 | 38 | 256 qam | 9 |
10 | 674000000 | 10.8 | 38 | 256 qam | 10 |
11 | 682000000 | 10.5 | 38 | 256 qam | 11 |
12 | 690000000 | 10.5 | 38 | 256 qam | 12 |
13 | 698000000 | 10.8 | 38 | 256 qam | 13 |
14 | 706000000 | 11.1 | 38 | 256 qam | 14 |
15 | 714000000 | 11.1 | 38 | 256 qam | 15 |
16 | 722000000 | 11.5 | 38 | 256 qam | 16 |
17 | 730000000 | 11.5 | 38 | 256 qam | 17 |
18 | 738000000 | 11.5 | 38 | 256 qam | 18 |
19 | 746000000 | 11.4 | 38 | 256 qam | 19 |
20 | 754000000 | 11 | 38 | 256 qam | 20 |
21 | 762000000 | 10.5 | 40 | 256 qam | 21 |
22 | 770000000 | 10 | 40 | 256 qam | 22 |
23 | 778000000 | 9.3 | 38 | 256 qam | 23 |
24 | 786000000 | 8.9 | 38 | 256 qam | 24 |
Gebundelde downstream-kanalen
Kanaal | Locked Status | RxMER (dB) | Fouten voor RS | Fouten na RS |
---|---|---|---|---|
1 | Locked | 38.9 | 68 | 5569 |
2 | Locked | 38.9 | 38 | 5424 |
3 | Locked | 40.3 | 53 | 5388 |
4 | Locked | 40.3 | 42 | 6472 |
5 | Locked | 38.9 | 43 | 14000 |
6 | Locked | 40.3 | 73 | 14257 |
7 | Locked | 38.9 | 49 | 5633 |
8 | Locked | 38.9 | 73 | 5859 |
9 | Locked | 38.6 | 71 | 5810 |
10 | Locked | 38.9 | 98 | 5586 |
11 | Locked | 38.9 | 91 | 5477 |
12 | Locked | 38.9 | 80 | 5643 |
13 | Locked | 38.6 | 51 | 6938 |
14 | Locked | 38.9 | 31 | 5487 |
15 | Locked | 38.6 | 42 | 5718 |
16 | Locked | 38.9 | 77 | 5499 |
17 | Locked | 38.9 | 116 | 5820 |
18 | Locked | 38.9 | 87 | 6033 |
19 | Locked | 38.9 | 72 | 5852 |
20 | Locked | 38.9 | 112 | 5919 |
21 | Locked | 40.3 | 101 | 6464 |
22 | Locked | 40.3 | 103 | 5833 |
23 | Locked | 38.9 | 64 | 5748 |
24 | Locked | 38.9 | 115 | 4994 |
Ik lees alleen iets over problemen met Wireless.
Zowel Wifi connecties met de Connectbox als met de Amplify Uniquity vallen tegelijk uit, begrijp ik.
Klopt dat?
Het lijkt er daardoor sterk op dat de Internetverbinding wegvalt.
Zijn er tests gedaan met een bekabelde verbinding op het moment dat de Wifi overal wegvalt?
Hoe presteert een bekabelde speedtest? http://www.dslreports.com/speedtest
Wat andere dingen.
Tot slot nog het volgende.
Het kan zijn dat aansluiting van de Connectbox aan de Coaxversterker verbetering nodig heeft.
Dat kan bekeken worden aan de hand van de Up en Downstreamwaarden en de Netwerk historie van de Connectbox. Mij lijkt nodig dat de aansluiting van het Modem met een Coax Splitter gescheiden moet worden van de aansluiting van de Coax versterker.
Dit alles kan je samen met de Monteur bekijken en beoordelen.
Laat desgewenst wat plaatjes zien.
Bijlage: Coax Splitter.
Beste HanH,
Veel dank voor het uitgebreide antwoord.
Zo wist ik niet dat je verschillende IP adressen voor 1 MAC adres kon hebben (de DHCPv4 server staat ingeschakeld en de DHCPv6 staat op stateless..)
Vandaag deed het Wifi het redelijk. Halverwege de dag viel ie toch uit, toen heb ik gelijk de bekabeling getest (laptop rechtstreeks verbonden op Connect box): ondanks het witte lampje op de connectbox was er geen internet… dus wellicht toch meer een internetverbinding-probleem ipv een wireless probleem.
Als laatste heb ik nog gekeken wat er gebeurt als ik de signaalversterker bypass en de coax van de hoofdaansluiting direct aansluit op de connectbox. Ook dan is er geen verbetering.
Ik hoop dat de monteur morgen kan helpen. Zou het een beetje gênant vinden als het puur aan coax kabel bij de hoofdaansluiting ligt
Ik laat het morgen weten.
gr,
Annelies
@Annelies_123 kun je wat foto's maken hoe je modem op het AOP aangesloten is en hier posten?
Een aardige Ziggo monteur is net langsgekomen.
Zijn conclusie:
er komt een goed sterk signaal binnen. Doordat ik een signaalversterker tussen de hoofdaansluiting & modem had werd het signaal te sterk en daardoor zou een 'oververhitting’ ontstaan in de modem. Met als gevolg een instabiele verbinding.
Ook de kabel vanuit de hoofdaansluiting was blijkbaar erg gedateerd
Oplossing:
-nieuwe kabel tussen hoofdaansluiting - modem
-plaatsen coax splitter; tv aansluiting gaat nu via de signaalversterker en internet direct naar de modem.
Dus eigenlijk precies wat Hanh voorstelde..
Tot dusver nog een stabiele verbinding, ben benieuwd .
gr,
Annelies
Klinkt hetzelfde als mijn probleem,of is het opgelost ?
Toevallig uit Tilburg ?
de eerste dagen ging het goed… nu het weekend (en ik langer aaneengesloten internet gebruik) is het internet al een aantal keer spontaan uitgevallen.
Op de modem zag ik een knipperende groene pijltjes, waarna er een knipperend groen lampje kwam en vervolgens weer een niet-knipperend wit lampje. Dus, ik denk dat de modem elke keer opnieuw opstart. Waarom!?
Afgelopen uur is het echt dramatisch; al meerdere keren uitgevallen(zie netwerk historie hieronder).
Ik snap er niets van... help 😞
Alle kabels zijn nieuw.
Volgens de monteur zou alleen de AOP wat verouderd zijn.. kan dit het zijn?
Netwerk historie
Tijd | Prioriteit | Omschrijving |
---|---|---|
13/12/2020 17:04:45 | Let op! | RCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 17:04:45 | critical | SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 17:03:49 | Let op! | RCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 17:03:49 | critical | SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 17:03:21 | Let op! | RCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 17:03:21 | critical | SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 17:02:7 | notice | LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 17:01:33 | Let op! | RCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 16:58:18 | critical | No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 16:58:3 | Fout | Missing Mandatory MDD TLV on primary DS Channel;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 16:57:41 | critical | No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 16:57:41 | critical | Unicast Ranging Received Abort Response - initializing MAC;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 16:57:23 | critical | No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 16:57:7 | Fout | Missing Mandatory MDD TLV on primary DS Channel;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 16:56:48 | critical | No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 16:56:47 | critical | Unicast Ranging Received Abort Response - initializing MAC;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 16:56:23 | Fout | Missing Mandatory MDD TLV on primary DS Channel;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 16:56:3 | critical | No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 16:56:3 | critical | Unicast Ranging Received Abort Response - initializing MAC;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/12/2020 16:54:25 | critical | No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:4e:66:8b;CMTS-MAC=28:52:61:fa:bd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
Wat extra info:
Connect Box status voor monteurs | ||
---|---|---|
Onderdeel | Status | Status |
Ingesteld Downstream kanaal (Hz) | 610000000 | Locked |
Ingesteld Upstream kanaal (Hz) | 58800051 | Locked |
Provisioning status | Verbonden |
Gebundelde downstream-kanalen
Kanaal | Frequentie (Hz) | Vermogen (dBmV) | SNR (dB) | Modulatie | Kanaalnummer |
---|---|---|---|---|---|
1 | 610000000 | 4.5 | 40 | 256 qam | 2 |
2 | 602000000 | 4.6 | 40 | 256 qam | 1 |
3 | 618000000 | 4.5 | 40 | 256 qam | 3 |
4 | 626000000 | 3.7 | 38 | 256 qam | 4 |
5 | 634000000 | 3.9 | 38 | 256 qam | 5 |
6 | 642000000 | 4.5 | 38 | 256 qam | 6 |
7 | 650000000 | 3.5 | 38 | 256 qam | 7 |
8 | 658000000 | 4.6 | 38 | 256 qam | 8 |
9 | 666000000 | 5 | 38 | 256 qam | 9 |
10 | 674000000 | 5.1 | 38 | 256 qam | 10 |
11 | 682000000 | 5.1 | 38 | 256 qam | 11 |
12 | 690000000 | 4.4 | 38 | 256 qam | 12 |
13 | 698000000 | 5 | 38 | 256 qam | 13 |
14 | 706000000 | 5.4 | 38 | 256 qam | 14 |
15 | 714000000 | 4.5 | 38 | 256 qam | 15 |
16 | 722000000 | 5.8 | 38 | 256 qam | 16 |
17 | 730000000 | 5.5 | 38 | 256 qam | 17 |
18 | 738000000 | 5.5 | 38 | 256 qam | 18 |
19 | 746000000 | 6 | 40 | 256 qam | 19 |
20 | 754000000 | 5 | 38 | 256 qam | 20 |
21 | 762000000 | 5.3 | 38 | 256 qam | 21 |
22 | 770000000 | 4.6 | 38 | 256 qam | 22 |
23 | 778000000 | 3.4 | 38 | 256 qam | 23 |
24 | 786000000 | 3.7 | 38 | 256 qam | 24 |
Gebundelde downstream-kanalen
Kanaal | Locked Status | RxMER (dB) | Fouten voor RS | Fouten na RS |
---|---|---|---|---|
1 | Locked | 40.3 | 16845 | 2504 |
2 | Locked | 40.3 | 18147 | 2399 |
3 | Locked | 40.3 | 17164 | 2156 |
4 | Locked | 38.9 | 17181 | 2431 |
5 | Locked | 38.6 | 14769 | 2277 |
6 | Locked | 38.9 | 16799 | 2199 |
7 | Locked | 38.9 | 16112 | 1964 |
8 | Locked | 38.6 | 13605 | 1748 |
9 | Locked | 38.9 | 15378 | 1825 |
10 | Locked | 38.9 | 13154 | 1655 |
11 | Locked | 38.9 | 13155 | 1445 |
12 | Locked | 38.6 | 12943 | 1453 |
13 | Locked | 38.6 | 11037 | 1490 |
14 | Locked | 38.9 | 12221 | 1435 |
15 | Locked | 38.9 | 10797 | 1298 |
16 | Locked | 38.9 | 9302 | 1156 |
17 | Locked | 38.9 | 10693 | 1326 |
18 | Locked | 38.9 | 8684 | 1229 |
19 | Locked | 40.3 | 8832 | 1047 |
20 | Locked | 38.9 | 8785 | 1125 |
21 | Locked | 38.9 | 7531 | 928 |
22 | Locked | 38.9 | 7882 | 892 |
23 | Locked | 38.9 | 6949 | 957 |
24 | Locked | 38.9 | 6502 | 817 |
Gebundelde upstream-kanalen
Kanaal | Frequentie (Hz) | Vermogen (dBmV) | Symbol Rate (ksps) | Modulatie | Kanaalnummer |
---|---|---|---|---|---|
1 | 58800051 | 46.5 | 5120 | 64 qam | 1 |
2 | 36000000 | 46.5 | 5120 | 64 qam | 4 |
3 | 44500000 | 47.5 | 5120 | 64 qam | 3 |
4 | 52000000 | 52.8 | 5120 | 64 qam | 2 |
Gebundelde upstream-kanalen
Kanaal | Kanaal soort | T1 Timeouts | T2 Timeouts | T3 Timeouts | T4 Timeouts |
---|---|---|---|---|---|
1 | ATDMA | 0 | 0 | 5 | 0 |
2 | ATDMA | 0 | 0 | 0 | 0 |
3 | ATDMA | 0 | 0 | 0 | 0 |
4 | ATDMA | 0 | 0 | 0 | 0 |
Aangezien jij je eigen netwerk gebruikt zou ik eens proberen je modem in bridge te zetten.
Dit kan je regelen via ks of chat van ziggo.
Daarna je eigen netwerk opnieuw laten starten (.wel op poort 1 achter het modem ).
Dit is om ip conflicten te voorkomen en vlekkeloos je Amplifi te gebruiken.
Je hebt ook nog signaal problemen. Is er gepulst door de monteur?
Dank!
Ik heb nu mijn mesh systeem in bridge, maar dat werkt blijkbaar niet goed. Had al eerder overwogen om de ziggo modem in bridge te laten zetten, maar ik had iets negatiefs gelezen of de matige firewall functie van de Amplifi van Ubiquiti.
Ik ga het toch maar proberen..
of er gepulst is? Hij heeft wel met een laptop het signaal getest… (bedoel je dat?). Hij zei dat ik een sterk signaal binnen krijg en dat het daar niet aan ligt...
Nee groene tas met een puls en de hoofd kabel doorgemeten?
Het is verstandig als een moderator een nieuwe monteur voor je regelt die de expertise heeft om dit op te lossen.
(Ik vermoed een Netwerk monteur)
Ik ga vragen of een Super Expert een seintje wilt geven aan de moderators.
@Annelies_123 Dit kan ook nog een oorzaak zijn:
Hoe verwijder je het witte kapje van de splitter? - YouTube
Geen verbetering?
Om de splitter uit te sluiten, kun je het volgende eens proberen als er een uurtje geen TV gekeken wordt?
De stekker van het modem zonder splitter in de wandcontactdoos en hierna even het modem 30 seconden van de stroom en dan na een uur kijken of het wel goed gaat met de signaalwaarden en hier plaatsen SVP.
Mocht het dan nog slecht zijn, kan een netwerkmonteur de oplossing worden, omdat dan duidelijk is dat het van buiten komt.
super dank voor het meedenken!!
Volgens mij heeft de monteur afgelopen maandag geen puls controle gedaan. Hij heeft een nieuwe splitter + nieuwe kabel van de AOP naar modem geplaatst. Ik neem aan dat een nieuwe splitter niet de bron kan zijn…?
Stiekem hoop ik dat het iets simpels is, zoals een defecte modem of dat de bridge mode bij de Ziggo modem het gaat oplossen.
Maar ik ben zo bang dat het van buiten komt…
Tom. wrote:Het is verstandig als een moderator een nieuwe monteur voor je regelt die de expertise heeft om dit op te lossen.
(Ik vermoed een Netwerk monteur)
Ik ga vragen of een Super Expert een seintje wilt geven aan de moderators.
Dank!! Ben benieuwd of een andere monteur hulp kan bieden.
Vandaag is het internet echt dramatisch. Elke kwartier lijkt deze uit te vallen, muziek luisteren en tv streamen is niet te doen.
Annelies_123 wrote:Tom. wrote:Het is verstandig als een moderator een nieuwe monteur voor je regelt die de expertise heeft om dit op te lossen.
(Ik vermoed een Netwerk monteur)
Ik ga vragen of een Super Expert een seintje wilt geven aan de moderators.
Dank!! Ben benieuwd of een andere monteur hulp kan bieden.
Vandaag is het internet echt dramatisch. Elke kwartier lijkt deze uit te vallen, muziek luisteren en tv streamen is niet te doen.
Eerst even het advies van @Be rt uitvoeren?
De nieuwe kapjes van de Poa01b zijn verbeterd. Ze zijn korter.
@PeterH2020 Klopt, toch maar even uitsluiten, het is een enkele keer voorgekomen op dit forum, dat het toch nog net een goed contact in de weg zat, als het kapje echt strak tegen het AOP aanzit.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.