1
Vraag
2
Reacties
sjano

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

wifi uitzetten

k wil de TP-Link Deco 4 M4 installeren. Daarvoor moet ik wifi van de modem uitzetten. Op de inlogpagina om dit te doen werkt het wachtwoord niet. Ook niet nadat ik tot 2 maal toe het modem heb reset. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @sjano en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat het op dit moment niet lukt om in te loggen op het Cisco3928 modem en zodoende het wifi signaal uit te zetten i.v.m. het gebruik van het modem i.c.m. de TP Link Deco M4. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en gekeken of ik de instellingen op het modem kan aanpassen. Gek genoeg lukt het mij ook niet. Aangezien het modem al enige tijd oud is, stel ik voor dat je kosteloos een nieuw SmartWifi modem van mij krijgt. Binnen 2 a 3 dagen heb je modem in huis.Het Cisco3928 modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. 

Met het nieuwe modem moet het gewoon lukken in te loggen en alles in de routerinterface aan te passen. Laat je weten wat je bevindingen zijn?

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Gebruik je het wachtwoord van het modem of van de wifi?

sjano
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik gebruikt het wachtwoord van het modem: ziggo, draadloos.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welk modem heb je precies in gebruik?

sjano
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Cisco EPC 3928

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat zou inderdaad ziggo / draadloos moeten zijn.

 

Mogelijk kan een Ziggo moderator iets in de achtergrond zien.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

sjano
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

bedankt

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @sjano en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat het op dit moment niet lukt om in te loggen op het Cisco3928 modem en zodoende het wifi signaal uit te zetten i.v.m. het gebruik van het modem i.c.m. de TP Link Deco M4. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en gekeken of ik de instellingen op het modem kan aanpassen. Gek genoeg lukt het mij ook niet. Aangezien het modem al enige tijd oud is, stel ik voor dat je kosteloos een nieuw SmartWifi modem van mij krijgt. Binnen 2 a 3 dagen heb je modem in huis.Het Cisco3928 modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. 

Met het nieuwe modem moet het gewoon lukken in te loggen en alles in de routerinterface aan te passen. Laat je weten wat je bevindingen zijn?

sjano
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor de sneller reactie. Ik laat van me horen als het is geïnstalleerd.

 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@sjano Top! We wachten je bevindingen dan even af. Alvast fijne feestdagen een gelukkig & gezond 2022!

 

sjano
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Gisteren 28-12 kreeg ik het nieuwe modem binnen.

Het installeren ging redelijk goed (niet in de 15 min die in de beschrijving staat) maar het ging goed. 

De tijd die er in gaat zitten is het controleren of alles werkt en dan vooral de dingen de wifi gebruiken.

Het resultaat mag er zijn een prima verbinding en soepel de instelling kunnen wijzigen zoals aanbevolen.

Harte dank voor het snel oppakken van mijn probleem en voor de juiste oplossing.

Fijne jaarwisseling en neen goed 2022

Jan 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Wat een fijne terugkoppeling @sjano. Voor dit eindresultaat doen we het! Een hele fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2022. 

L.Everhardus

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag,

 

Ik ben nieuw hier dus weet niet of het de bedoeling is dat ik hier op reageer of dat ik een nieuw topic moet maken, aangezien ik precies hetzelfde probleem heb (ik kan niet in het modem komen, ook niet na het resetten) met hetzelfde modem, de Cisco epc 3928. Kunt u mij misschien hier ook mee helpen?

 

 

sjano
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik weet niet of een Community Moderator dit zal lezen.

Maak een nieuwe melding dat zal er wel op gereageerd worden. 

Ik kan er niets mee.

 

L.Everhardus

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oke bedankt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic