Ik heb nu thuis de afgelopen weken geleden erg slechte wifi, ik heb al een tp-link extender maar het lijkt alsof de wifi daar nog slechter van word.
De wifi valt vaak uit het niets weg op telefoon/laptop/pc en dan kan ik voor aantal minuten gewoon niet verbinden. Dan kan ik na die tijd verbinden en dan krijg ik bijv op iphone een gele uitroepteken waarnaast staat geen internetverbinding of toegang
op laptop krijg ik geen internettoegang te zien.
de wifi werkt pas weer wanneer ik de router opnieuw opstart of gewoon een lange tijd wacht.
kabel gebruiken is mogelijk, maar op het moment dat ik gewoon op mijn wifi zit verwacht ik dat die het ook gewoon doet.
wie zou mij kunnen helpen…???
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom op de Community, @Wessel.Zuurveld
Dat is helemaal geen vreemde wens, dat je wifi het gewoon doet 😉 Jammer dat de extender niet helpt. Dat hoor je vaker, in de praktijk halveren range extenders de wifi-snelheid juist, omdat ze niet tegelijk kunnen luisteren en zenden.
Ik heb even een kijkje genomen bij je modem en de verbinding. Het modem staat netjes online, ik zie wel dat het er eentje is die al een hele tijd mee gaat Mijn voorstel zou allereerst om je een nieuw modem te sturen. Laat je weten of ik dat in orde mag maken?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welkom op de Community, @Wessel.Zuurveld
Dat is helemaal geen vreemde wens, dat je wifi het gewoon doet 😉 Jammer dat de extender niet helpt. Dat hoor je vaker, in de praktijk halveren range extenders de wifi-snelheid juist, omdat ze niet tegelijk kunnen luisteren en zenden.
Ik heb even een kijkje genomen bij je modem en de verbinding. Het modem staat netjes online, ik zie wel dat het er eentje is die al een hele tijd mee gaat Mijn voorstel zou allereerst om je een nieuw modem te sturen. Laat je weten of ik dat in orde mag maken?
Ik zou dat heel fijn vinden!
Zitten hier bepaalde kosten aan verbonden? En het installeren van een nieuwe modem is dat lastig of zit er een soort handleiding bij?
ik hoor graag van u!
Nee hoor, dat is helemaal gratis. En zelf installeren moet vast en zeker lukken. Het is eigenlijk een kwestie van aansluiten en klaar ^^. Daarbij zit er natuurlijk een installatiehandleiding bij.
Ik ga het bij deze gelijk voor je op de post doen. Laat je ons nog even weten hoe het er mee gaat? 🙂
Lycke Ziggo wrote:
Nee hoor, dat is helemaal gratis. En zelf installeren moet vast en zeker lukken. Het is eigenlijk een kwestie van aansluiten en klaar ^^. Daarbij zit er natuurlijk een installatiehandleiding bij.
Ik ga het bij deze gelijk voor je op de post doen. Laat je ons nog even weten hoe het er mee gaat? 🙂
Bedankt voor je hulp als ik hem heb geinstalleerd laat ik het je weten??
Ik heb gister de modem binnengekregen en gelijk geïnstalleerd.
En ik ben ontzettend blij!
ben van 3mb per seconde naar 50mb gegaan.
Hartstikke bedankt voor de hulp!
Yes, dat is nog eens goed nieuws! Geniet ervan :-D.
En mocht je ons in de toekomst nog voor iets nodig hebben, dan weet je ons te vinden :-). Een mooie zondag gewenst verder!
Ik ervaar precies hetzelfde van alles geprobeerd maar het blijft slecht ook alle oplossingen via dit forum geprobeerd en ook het Ziggoforum.
Ik ben al een aantal weken bezig om het op te lossen.
Als er hulp nodig is, kunnen wij die bieden @JohnvV . Je geeft aan dat je al verschillende/vele dingen geprobeerd hebt. Kan je vertellen wat zoal?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.