Vraag
Reacties
Oplossing
orion166
Level 1

wifi pods terug sturen

Ik heb 2 wifi pods maar deze voldoen niet aan mijn verwachtingen.

Heb intussen een nieuwe modem en het probleem is opgelost.

Nu wil ik deze terugsturen maar kan op de Ziggo site nergens vinden hoe je dat doet.

Kan dat door jullie geregeld worden?

 

 

 

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @orion166

Ik heb de pods voor je uit hebt abonnemnet gehaald. Je ontvangt nu automatisch een retourdoos van ons, hier kun je pods mee retourneren. Houd wel het verzendbewijsje even achter de hand om vervelende situaties achteraf te voorkomen 🙂 

Fijn in ieder geval dat het probleem met een nieuwe modem is opgelost 🙂 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @orion166

Ik heb de pods voor je uit hebt abonnemnet gehaald. Je ontvangt nu automatisch een retourdoos van ons, hier kun je pods mee retourneren. Houd wel het verzendbewijsje even achter de hand om vervelende situaties achteraf te voorkomen 🙂 

Fijn in ieder geval dat het probleem met een nieuwe modem is opgelost 🙂 

orion166
Level 1
Topicstarter

Hoi

Ik heb een mail van ziggo gehad (11 januari) over het beeindigen van het abonnement voor de wifipods.

Ik heb echter nog steeds geen retourdoos ontvangen om de pots terug te sturen.

Wel zijn er abonnementskosten in rekening gebracht. 

Denk dus dat er ergens iets mis gaat.

 

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@orion166   ik snap de verwarring. Echter, check aub even je e-mail, welke gestuurd is op 11 januari 2023. Deze is gestuurd naar een@Home adres. Daarin staat een einddatum, te lezen 11-02-2023. Aldus, feitelijk gebruik je zo nog, in theorie. De retourdozen komen één dezer dagen binnen! 

orion166
Level 1
Topicstarter

sorry , heb niet goed gekeken

0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Geen probleem, @orion166 ! Dat kan gebeuren. We zijn allemaal mensen.
Mocht je in de toekomst weer de hulp van onze Community kunnen gebruiken, dan ben je altijd welkom!

0 Kudos