Ik heb 2 wifi pods maar deze voldoen niet aan mijn verwachtingen.
Heb intussen een nieuwe modem en het probleem is opgelost.
Nu wil ik deze terugsturen maar kan op de Ziggo site nergens vinden hoe je dat doet.
Kan dat door jullie geregeld worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @orion166,
Ik heb de pods voor je uit hebt abonnemnet gehaald. Je ontvangt nu automatisch een retourdoos van ons, hier kun je pods mee retourneren. Houd wel het verzendbewijsje even achter de hand om vervelende situaties achteraf te voorkomen 🙂
Fijn in ieder geval dat het probleem met een nieuwe modem is opgelost 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hey @orion166,
Ik heb de pods voor je uit hebt abonnemnet gehaald. Je ontvangt nu automatisch een retourdoos van ons, hier kun je pods mee retourneren. Houd wel het verzendbewijsje even achter de hand om vervelende situaties achteraf te voorkomen 🙂
Fijn in ieder geval dat het probleem met een nieuwe modem is opgelost 🙂
Hoi
Ik heb een mail van ziggo gehad (11 januari) over het beeindigen van het abonnement voor de wifipods.
Ik heb echter nog steeds geen retourdoos ontvangen om de pots terug te sturen.
Wel zijn er abonnementskosten in rekening gebracht.
Denk dus dat er ergens iets mis gaat.
sorry , heb niet goed gekeken
Geen probleem, @orion166 ! Dat kan gebeuren. We zijn allemaal mensen.
Mocht je in de toekomst weer de hulp van onze Community kunnen gebruiken, dan ben je altijd welkom!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.