1
Vraag
2
Reageer en help mee
Dick55

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

wifi pod lampje brandt continu

Ik zag dat het lampje op de pod knipperde, ik heb de pod toen uit het stopcontact verwijderd en deze er na een paar minuten opnieuw ingedaan. Het lampje blijft nu continu branden, wat betekend dit? ik kan er nergens iets over vinden. Pod is bedraad via switch, andere pods  werken wel goed. Ook na opnieuw starten van modem blijft het lampje continu branden. Is de pod defect? @Bert @Dave!

14 Reacties 14
Bert

Level 21
Super Expert
  • 65014Posts
  • 4549Oplossingen
  • 17530Likes

"Ook na opnieuw starten van modem blijft het lampje continu branden. Is de pod defect?"

 

Ik ken het fenomeen continu brandend lampje niet.

 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dave!

Level 20
Super Expert
  • 20214Posts
  • 929Oplossingen
  • 6053Likes

@Bert  Dank je voor oppakken, ik heb op dit geen Smart Wifi Pods ivm andere probleem.

Ik weet wel dat vorige week het achterliggende systeem niet in orde was van een Moderator misschien dat dit een euvel kan zijn, maar meer weet ik er even niet van. Zoals Bert aangeeft een Ziggo Moderator komt graag langs om te helpen.

Dick55
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Oké, bedankt  @Bert   @Dave!. Hoe regel ik die moderator, Ziggo bellen?

 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 65014Posts
  • 4549Oplossingen
  • 17530Likes

@Dick55 Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 892Posts
  • 106Oplossingen
  • 397Likes

Hi @Dick55!

Als het lampje continue brandt, betekent het dat de Pod aan het opstarten is. Hij doet het dus gewoon maar het lampje gaat straks wel uit 🙂 Dus komt goed! 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 65014Posts
  • 4549Oplossingen
  • 17530Likes

@Dick55 Is het lampje uiteindelijk gaan knipperen en toen uitgegaan?

Meestal is dat binnen 15 minuten.

Dick55
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Carlien @Bert Ja ik dacht dat ook zal wel uitgaan, maar gisteren zonder kabel er in gedaan en brand nog steeds continu. Pod bevindt zich 15 meter van het modem. Ga het zo weer eens proberen met kabel.

Bert

Level 21
Super Expert
  • 65014Posts
  • 4549Oplossingen
  • 17530Likes

@Dick55 15 meter zonder kabel gaat het met geen 1 wifi systeem lukken, dat is een te grote afstand voor wifi.

Bij de pods wordt er gesproken tussen de 6 en 9 meter, afhankelijk van de dikte van de muren en plafonds die ertussen zitten.

Dick55
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Signaal is daar goed, TV, Media box en xbox pakken het signaal goed op. De mediabox en met name de xbox heb ik bekabeld voor minder storing en hogere download snelheid, dus toen ook maar de pod bedraad. Die heeft het maanden goed gedaan tot gisteren. Nu de pod weggehaald bij de apparatuur en op 5 meter van het modem in het stopcontact gedaan. wat mij nu opvalt is dat de pod geluid maakt, alsof er een ventilatortje in draait. Staat nu al ruim een kwartier aan maar brandt nog steeds continu en ook nog steeds geluid.

Dick55
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Vergeet te melden dat ik het modem een paar uur heb uit gezet, opgestart en 1 uur gewacht toen de pod in stopcontact gedaan

Bert

Level 21
Super Expert
  • 65014Posts
  • 4549Oplossingen
  • 17530Likes

OK, duidelijk, dan lijkt hij defect te zijn, een Ziggo moderator kan de juiste stappen zetten om dit op te lossen.

Bert

Level 21
Super Expert
  • 65014Posts
  • 4549Oplossingen
  • 17530Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 7149Posts
  • 838Oplossingen
  • 2927Likes

Hi @Dick55

 

Wat zuur dat er geen verandering in is gekomen en je nu ook de ventilator hoort. Ik was eigenlijk nog  wel benieuwd naar wat de Smartwifi app over deze pod zegt, had je daar nog naar gekeken?

 

Ik verwacht net als @Bert wel een defect en wissel hem dan ook graag voor je om. Kun je in je personal notes bij je profiel zetten wat het serienummer van de betreffende pod is?

Dick55
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hi @Alex In de app staat deze pod er niet meer bij, waarschijnlijk omdat hij niet meer opstart.

Nummer staat in mijn notes. Komende week ben ik niet op mijn locatie, pas vrijdag morgen weer tot 13:30 uur.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic