Ik zag dat het lampje op de pod knipperde, ik heb de pod toen uit het stopcontact verwijderd en deze er na een paar minuten opnieuw ingedaan. Het lampje blijft nu continu branden, wat betekend dit? ik kan er nergens iets over vinden. Pod is bedraad via switch, andere pods werken wel goed. Ook na opnieuw starten van modem blijft het lampje continu branden. Is de pod defect? @Bert @Dave
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
"Ook na opnieuw starten van modem blijft het lampje continu branden. Is de pod defect?"
Ik ken het fenomeen continu brandend lampje niet.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@Bert Dank je voor oppakken, ik heb op dit geen Smart Wifi Pods ivm andere probleem.
Ik weet wel dat vorige week het achterliggende systeem niet in orde was van een Moderator misschien dat dit een euvel kan zijn, maar meer weet ik er even niet van. Zoals Bert aangeeft een Ziggo Moderator komt graag langs om te helpen.
@Dick55 Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Dick55!
Als het lampje continue brandt, betekent het dat de Pod aan het opstarten is. Hij doet het dus gewoon maar het lampje gaat straks wel uit 🙂 Dus komt goed!
@Dick55 Is het lampje uiteindelijk gaan knipperen en toen uitgegaan?
Meestal is dat binnen 15 minuten.
@Dick55 15 meter zonder kabel gaat het met geen 1 wifi systeem lukken, dat is een te grote afstand voor wifi.
Bij de pods wordt er gesproken tussen de 6 en 9 meter, afhankelijk van de dikte van de muren en plafonds die ertussen zitten.
Signaal is daar goed, TV, Media box en xbox pakken het signaal goed op. De mediabox en met name de xbox heb ik bekabeld voor minder storing en hogere download snelheid, dus toen ook maar de pod bedraad. Die heeft het maanden goed gedaan tot gisteren. Nu de pod weggehaald bij de apparatuur en op 5 meter van het modem in het stopcontact gedaan. wat mij nu opvalt is dat de pod geluid maakt, alsof er een ventilatortje in draait. Staat nu al ruim een kwartier aan maar brandt nog steeds continu en ook nog steeds geluid.
Vergeet te melden dat ik het modem een paar uur heb uit gezet, opgestart en 1 uur gewacht toen de pod in stopcontact gedaan
OK, duidelijk, dan lijkt hij defect te zijn, een Ziggo moderator kan de juiste stappen zetten om dit op te lossen.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Dick55 ,
Wat zuur dat er geen verandering in is gekomen en je nu ook de ventilator hoort. Ik was eigenlijk nog wel benieuwd naar wat de Smartwifi app over deze pod zegt, had je daar nog naar gekeken?
Ik verwacht net als @Bert wel een defect en wissel hem dan ook graag voor je om. Kun je in je personal notes bij je profiel zetten wat het serienummer van de betreffende pod is?
Hi @Alex In de app staat deze pod er niet meer bij, waarschijnlijk omdat hij niet meer opstart.
Nummer staat in mijn notes. Komende week ben ik niet op mijn locatie, pas vrijdag morgen weer tot 13:30 uur.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.