Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Cvdoever
Level 1

wifi niet zichtbaar / reset modem

de afgelopen tijd moet ik telkens mijnmodem een reset geven omdat ik mn wifi niet meer zichtbaar is.
Ondertussen werkt het weer tot uiterlijk 6 dagen, wat is het evt advies

In mijn log staat het volgende;
 

18-01-2021 20:39:07 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=52.19.86.164 MAC=00:01:5C:A0:E0:46;CM-MAC=ac:22:05:35:da:30;CMTS-MAC=00:01:5c:a0:e0:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-01-2021 20:20:47 notice GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.178.234];CM-MAC=ac:22:05:35:da:30;CMTS-MAC=00:01:5c:a0:e0:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-01-2021 20:20:02 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=209.84.3.123 MAC=00:01:5C:A0:E0:46;CM-MAC=ac:22:05:35:da:30;CMTS-MAC=00:01:5c:a0:e0:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-01-2021 20:15:30 notice REGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=ac:22:05:35:da:30;CMTS-MAC=00:01:5c:a0:e0:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-01-2021 20:15:29 notice Illegal - Dropped FORWARD packet: SRC=193.27.229.207 MAC=00:01:5C:A0:E0:46;CM-MAC=ac:22:05:35:da:30;CMTS-MAC=00:01:5c:a0:e0:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-01-2021 20:15:08 warning MIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=ac:22:05:35:da:30;CMTS-MAC=00:01:5c:a0:e0:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 01:01:17 notice Cable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=ac:22:05:35:da:30;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-01-2021 20:07:06 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=45.154.252.109 MAC=00:01:5C:A0:E0:46;CM-MAC=ac:22:05:35:da:30;CMTS-MAC=00:01:5c:a0:e0:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-01-2021 18:41:37 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:35:da:30;CMTS-MAC=00:01:5c:a0:e0:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-01-2021 18:37:25 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=45.154.252.106 MAC=00:01:5C:A0:E0:46;CM-MAC=ac:22:05:35:da:30;CMTS-MAC=00:01:5c:a0:e0:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-01-2021 13:58:19 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:35:da:30;CMTS-MAC=00:01:5c:a0:e0:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-01-2021 13:56:07 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=45.154.252.106 MAC=00:01:5C:A0:E0:46;CM-MAC=ac:22:05:35:da:30;CMTS-MAC=00:01:5c:a0:e0:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
2 Reacties 2
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

kun je het modem een terug zetten naar zijn fabrieksinstellingen

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @Cvdoever en welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart. Ik kan mij voorstellen dat het heel vervelend is dat de draadloze verbinding regelmatig wegvalt. Daarom heb ik even een blik geworpen op de connectie tussen
het modem en het netwerk, en deze verbinding ziet er verder prima uit. Kijk anders eens of het probleem op te lossen is met de stappen op deze pagina.  Optimaliseer vervolgens je draadloze verbinding
met behulp van deze informatie. 

Laat maar weten of het behulp met deze tips en de tip van @anoniemforum gelukt is. 

0 Kudos