1
Vraag
2
Reacties
janvanrooij

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

wifi netwerk(en)

Ik heb last van trage wifi. In het verleden is er al eens een "rotte" kabel buitenshuis gerepareerd en vanaf toen is het wel wat beter. Met de vaste bekabeling naar mijn pc is niks mis. prima snelheid.

Nu valt het mij wel op dat ik alleen de wifi netwerken van mijzelf en mijn buurman zie, maar soms dan zie ik plots heel veel netwerken uit de buurt en omgeving. Dan heb ik dus een veel betere ontvangst.

Ligt dit aan mijn mediabox en wat kan ik er aan doen.?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @janvanrooij

Wat rot dat je wifi verbinding zo traag is. Ik kan mij voorstellen dat je wilt weten waar dit aan ligt en boven alles, een oplossing wilt voor dit probleem! Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je een Connectbox hebt, het signaal op de Connectbox ziet er ook prima uit. 

In dit topic vind je een hoop tips en adviezen om je wifiverbinding te optimaliseren. Als je hierna nog steeds problemen ervaart, laat het dan gerust weten!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Is de mediabox ook je modem?

Zo ja, dan zou ik aan Ziggo een los modem vragen.

Rick F

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

probeer ook eens om een vast kanaal te selecteren, dit wil nog wel eens helpen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @janvanrooij

Wat rot dat je wifi verbinding zo traag is. Ik kan mij voorstellen dat je wilt weten waar dit aan ligt en boven alles, een oplossing wilt voor dit probleem! Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je een Connectbox hebt, het signaal op de Connectbox ziet er ook prima uit. 

In dit topic vind je een hoop tips en adviezen om je wifiverbinding te optimaliseren. Als je hierna nog steeds problemen ervaart, laat het dan gerust weten!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic