1
Vraag
2
Reageer en help mee
GunningHans

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

wifi/internet

Contact met een techneut bij Ziggo, volstrekt onmogelijk

  • bellen met 0900-1884 levert een menu op waar ik mijn vraag niet kwijt kan, verbinding verbroken. Dan maar kiezen voor de keuze ‘een nieuw product kopen’, vrijwel direct een medewerker aan de telefoon. Moet 1200 bellen, bandje zegt bel 1201. En dat nummer stuurt je direct het bos in, verbinding verbroken.
  • online; niet mogelijk om contact formulier te vinden. Bij aanklikken van ‘klachtenformulier’ kom je direct in algemeen menu terug. Ik heb het adres van het hoofdkantoor in Utrecht, ik zal een brief schrijven en om hulp roepen.
  • om bij m’n mailbox te komen, lukt totaal niet, wel via i-phone en I-pad, maar niet via mijn laptop met koppeling aan diverse programma’s, zoals word, etc. En printer is ook verbonden met laptop. Uit nood gebruik ik nu, na vele jaren mijn ziggo account, mijn Gmail-account. Zodra ik inlogscherm te zien krijg, met mijn e-mailadres en wachtwoord, begint het systeem als een dolle te draaien om maar verbinding te krijgen, dat herhaalt zich vele malen, maar geen toegang. Intussen vele andere browsers geprobeerd en andere internetomgeving bij een technische vriend, die er ook niet uitkomt. Hij krijgt ook geen contact met Ziggo.
  • intussen valt om de haverklap WiFi uit, een normale stabiele verbinding is vrijwel niet mogelijk. Helemaal nieuw na zeg 20 jaar, nooit eerder meegemaakt. Mijn kleinkinderen kunnen geen spelletjes spelen via Nintendo, omdat de WiFi constant uitvalt.
  • router gereset, diverse malen aan en uit gezet. Dat ook met laptop, i-phone en i-pad, geen verbetering, ik word er gek van.
  • sinds kort kort krijg ik op mijn apparaten continu het netwerk van mijn buurman aangeboden ipv mijn eigen Ziggo-netwerk. Mijn buurman is piloot en heeft zijn netwerk ‘in the air tonight’, hij wel, ik niet. Ga hem niet zijn wachtwoord vragen….. mijn apparaten zoeken bijna continu naar een netwerk….dit kan zo niet doorgaan. Is het netwerk van mijn buurman zo veel sterker dan het signaal van ziggo?
  • ziggo-account opzeggen heeft geen zin, bij bijvoorbeeld KPN wrs net zo erg
  • wil niemand van de community opzadelen met mijn problemen, maar ik kan niemand bij ziggo bereiken. Misschien is een monteur gewenst om mij te helpen. Zou mooi zijn als de ziggo-medewerkers zelf eens het nummer van de klantenservice bellen om te ervaren hoe het welwillende ziggo-cliënten vergaat. Ik ben teneinde raad.
  • kan vrijwel niet mijn mail lezen, wegens wegvallen van verbinding. Misschien is een uwer bereid met mij te communiceren via *****. Ik ga morgen weg en kom rond 6 januari terug.
  • bij voorbaat dank voor uw aandacht.

** aangepast door moderator: privégegevens openbaar geplaats.

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@GunningHans 

it is een openbaar forum  het plaatsen van email adressen  en telefoonnummers is niet slim.

Spammers zijn er blij mee.

De post kan aangepast worden door op de drie puntjes rechtsonder je bericht te klikken .

GunningHans
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank, uit frustratie daar niet bij stilgestaan, stom.

GunningHans
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen idee hoe ik de betreffende details nu kan verwijderen, wellicht te laat…..

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@GunningHans Je gegevens worden morgen weggehaald door een Ziggo moderator.

Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-292... 

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic