Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Jacqj
Level 1

wifi hotspot en de j3 samsung android 7.0

Ik krijg met geen mogelijkheid de wifi hotspot geinstaleerd op mijn nieuwe telefoon. Certificaat gedownload etc.. Maar hij wordt niet verbonden. Het certificaat heb ik ook een keer op de sd kaart gezet. Ik ben op zich wel handig met telefoon, maar geen kenner of techneut . Wat kan ik doen ?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy
Level 19
Heb je deze pagina volledig doorlopen? https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/wifispots/certificaten/instellen-op-samsung-android-4/

Het beste is om deze op je telefoon te bekijken want dan kan je ook gelijk het juiste WifiSpots certificaat downloaden. De inloggegevens voor Wifispots vind je in Mijn Ziggo, zie ook deze pagina voor meer info.

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
EnergieBoy
Level 19
Heb je deze pagina volledig doorlopen? https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/wifispots/certificaten/instellen-op-samsung-android-4/

Het beste is om deze op je telefoon te bekijken want dan kan je ook gelijk het juiste WifiSpots certificaat downloaden. De inloggegevens voor Wifispots vind je in Mijn Ziggo, zie ook deze pagina voor meer info.
0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Het werkt ook perfect zonder certificaat.
0 Kudos
Jacqj
Level 1
Topicstarter
Ik heb contact gehad met ziggo en waarschijnlijk heeft mijn telefoon moeite met onze eigen wifispot te verbinden ("black list" )ze adviseren om even bij een gast wifispot van ziggo te proberen . Dus dat ga ik dan maar eerst proberen. Het downloaden van het certificaat en de procedure zoals beschreven heb ik wel goed gedaan.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Jacqj wrote:
Ik heb contact gehad met ziggo en waarschijnlijk heeft mijn telefoon moeite met onze eigen wifispot te verbinden ("black list" )ze adviseren om even bij een gast wifispot van ziggo te proberen . Dus dat ga ik dan maar eerst proberen. Het downloaden van het certificaat en de procedure zoals beschreven heb ik wel goed gedaan.

Hallo Jacqj,
Je kunt inderdaad niet van de wifispot gebruik maken die je eigen modem uitzendt.
Jouw modem is gastheer voor andere gebruikers en zelf kun je geen gastheer en gast tegelijk zijn, maar dat is niks nieuws, dat was al zo sinds de aanvang van de Ziggo wifispots. Thuis heb je namelijk zelf al je eigen wifi-verbinding en is het daarom zinloos om ook nog een keer op je eigen wifispot in te loggen.
0 Kudos