wifi booster pods aangesloten, alles werkt behalve m'n printer doet het nu niet meer
(hp laser jet M28)
pods er uit gehaald app gewist Connect box gereset, alles doet het weer maaaaaaarrr niet m'n printer
hoe los ik dit op ?
wil hem wel draadloos aansluiten
gr kees
Opgelost! Ga naar oplossing.
is opgelost HP printer aangesloten met kabel opnieuw geïnstalleerd en draadloos netwerk gezocht via kabel van printer naar computer
is simpel maar je moet er maar achter komen
ieder geval bedankt voor het mee denken
gr kees
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vaak helpt het om de printer opnieuw te installeren, er wordt dan opnieuw een verbinding opgebouwd.
heb ik ook al gedaan maar dat lukt ook niet
Ai, dan wordt het zoeken.
Ik kwam nog 1 ding tegen bij HP over deze printer: HP printers - Firewall blokkeert installatie van het stuurprogramma of het functioneren van de print...
ik zit op een mac, heeft het altijd gedaan tot die wifi pods geïnstalleerd zijn
denk dat het in de connecbox zit want die heb ik gereset
denk een of andere instelling in de connecbox maar wat ?
ben niet blij met de wifi pods van zigo
is opgelost HP printer aangesloten met kabel opnieuw geïnstalleerd en draadloos netwerk gezocht via kabel van printer naar computer
is simpel maar je moet er maar achter komen
ieder geval bedankt voor het mee denken
gr kees
@keesast799 TOP, dank voor je update, dat kunnen anderen ook weer verder mee.
Ik heb mijn printers een static ip adres gegeven, misschien dat dat helpt. Wat Bert aangeeft is volgens mij voor HP en niet voor de klant. HP kan dan zien of je originele cartridges of neppers gebruikt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.