goede morgen ik ben al meer dan 20 jaar bij ziggo dus je zou die wifi boosters wel een keer gratis kunnen geven in plaats van 2.50 per maand er voor tevragen ik vind dat schandalig wij wonen in een uit hoek boven wifi heel slecht
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Ach, €2,50 per maand voor die set, is beslist zeer goedkoop en is bijna weggeven. Tevens, zolang u huurt, hebt u natuurlijk garantie.
Dat u in een uithoek woont, heeft overigens niets met slechte wifi te maken. Of begrijp ik u verkeerd ( er staan geen komma's en/of punten in uw vraag, dus is het soms gokken waar de ene zin stopt en de andere begint ) ?
Hoi @forcmax en welkom op onze Community!
Wat fijn dat je al zo lang klant bij ons bent. Logisch dat je ook wilt dat je wifi goed werkt. Als je dit topic opent dan vind je tips om je wifiverbinding te optimaliseren, soms is een wifibooster de beste oplossing maar dit hoeft niet zo te zijn.
Dat je baalt dat je de wifiboosters niet gratis krijgt, snap ik. Dit is een welkomsactie voor nieuwe klanten zoals je ook in het begin een welkomsactie hebt gekregen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.