Vraag
Reacties
forcmax
Level 1

wifi boossters gratis

goede morgen ik ben al meer dan 20 jaar bij ziggo dus je zou die wifi boosters wel een keer gratis kunnen geven in plaats van 2.50 per maand er voor tevragen ik vind dat schandalig wij wonen in een uit hoek boven wifi heel slecht

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
2 Reacties 2
Pasi
Level 19

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Ach, €2,50 per maand voor die set, is beslist zeer goedkoop en is bijna weggeven. Tevens, zolang u huurt, hebt u natuurlijk garantie.

Dat u in een uithoek woont, heeft overigens niets met slechte wifi te maken. Of begrijp ik u verkeerd ( er staan geen komma's en/of punten in uw vraag, dus is het soms gokken waar de ene zin stopt en de andere begint ) ?

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hoi @forcmax en welkom op onze Community! 

Wat fijn dat je al zo lang klant bij ons bent. Logisch dat je ook wilt dat je wifi goed werkt. Als je dit topic opent dan vind je tips om je wifiverbinding te optimaliseren, soms is een wifibooster de beste oplossing maar dit hoeft niet zo te zijn. 

Dat je baalt dat je de wifiboosters niet gratis krijgt, snap ik. Dit is een welkomsactie voor nieuwe klanten zoals je ook in het begin een welkomsactie hebt gekregen. 

0 Kudos