MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

wifi 6 pods - komen deze ook bij Ziggo?

gaat ziggo deze ook aanbieden lijkt me wel

https://tweakers.net/nieuws/208068/telenet-introduceert-wifipods-voor-vergroten-wifibereik-voor-drie...

 

 

Telenet introduceert de wifipods onder de naam 'Telenet 360° Wifi'. Deze pods kunnen in een stopcontact gestoken worden. Ze functioneren als een meshnetwerk en ondersteunen Wi-Fi 6. De pods staan in verbinding met een nieuw Telenet 360° Modem

 

 

 

MR_CHIP_1-1679922981860.png

 

 

13 Reacties 13
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@MR_CHIP  schreef:

gaat ziggo deze ook aanbieden lijkt me wel


Zodra en als Ziggo deze pods in het assortiment opneemt dan zal Ziggo dat zeker communiceren.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dat is nog zeer de vraag, ik zie die zeshoekige pods alleen in België beschikbaar, verder nog nergens bij LG UK of Poland.

Plume heeft nog een aantal andere wifi6 modellen, die geproduceerd worden bij andere fabrikanten en binnenkort op de markt komen als ik dat links en rechts zo zie op het internet.

Buurman

Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

Deze pod heeft  waarschijnlijk 2 ?  aansluitingen voor een netwerkkabel !!   

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Buurman  schreef:

Deze pod heeft  waarschijnlijk 2 ?  aansluitingen voor een netwerkkabel !!   


Blijkbaar.
94E3A124-692D-4E42-A0DF-728C0B0D3CBB.jpegMaar de liefhebbers van SmartWifi Pods kunnen zich wel verheerlijken als kinderen voor de etalage van een snoepwinkel, maar zolang Ziggo geen mededeling doet blijft deze SuperPod™ zoals-ie schijnt te heten, alleen in België beschikbaar.

 

 

Buurman

Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

@Wim C.  schreef:

@Buurman  schreef:

Deze pod heeft  waarschijnlijk 2 ?  aansluitingen voor een netwerkkabel !!   


Blijkbaar.
94E3A124-692D-4E42-A0DF-728C0B0D3CBB.jpegMaar de liefhebbers van SmartWifi Pods kunnen zich wel verheerlijken als kinderen voor de etalage van een snoepwinkel, maar zolang Ziggo geen mededeling doet blijft deze SuperPod™ zoals-ie schijnt te heten, alleen in België beschikbaar.

 

 


🤣 ik ben 68 en sta niet meer voor een snoepwinkel te kwijlen 😉…..60 jaar geleden wel bij de Jamin winkel…..ik heb aan die enige  huidige pod wel genoeg ter ondersteuning van de wifi voor de omvormer die later dit jaar geplaatst wordt samen met zonnepanelen.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Buurman ik denk dat u heeft begrepen dat ik de metafoor van de etalage van een snoepwinkel heb gebruikt omdat ik weet dat een aantal gebruikers op dit forum erg opgewonden raken van nieuwe spulletjes. 😀

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

hahaha

spamsmurf

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Buurman en @Wim C. zou het met deze pod dan ook mogelijk zijn om het gasten netwerk via de pods te delen? Nu werkt het gasten netwerk alleen op het modem zelf:-(

wewanl

Level 16
  • 2305Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Ik kan me niet voorstellen dat Ziggo dit jaar niet met iets  komt met Wifi6. 

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ze hebben natuurlijk al iets met wifi 6 de nieuwe sagemcom modem

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

is hier al meer over bekend ? vanuit ziggo of kan er navraag gedaan worden oid

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

"...is hier al meer over bekend ? vanuit ziggo of kan er navraag gedaan worden oid..."

 

Ik gok dat het antwoord is, dat e.e.a. is doorgegeven en dat het daarna héééél stil is geworden. Dat deze hernieuwde vraag opnieuw wordt doorgezet en ... dat het antwoord ( over een paar dagen) is, dat Ziggo zich op deze optie beraad, waarna het weer héééél lang duurt voordat....

 

Misschien stopt Ziggo wel met deze pods of met deze opzet m.b.t. de 'uitgave' van deze pods. Er komen steeds meer pods op de markt, die door de huidige verkoper niet gekocht zijn, waardoor de pods t.z.t. terug zouden moeten naar Ziggo. Wat dus steeds vaker niet gaat gebeuren.

Ondanks dat Ziggo daar niets aan kan doen, leveren al die 2de hands gekochte en soms niet te gebruiken pods, veel negatieve reclame op.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@MR_CHIP  schreef:

is hier al meer over bekend ? vanuit ziggo of kan er navraag gedaan worden oid


@MR_CHIP Informatie over nieuwe Ziggo apparatuur, geeft Ziggo altijd pas op het moment dat het verkrijgbaar is.

 

Alles wordt eerst van te voren getest en je kunt niets melden als dat nog in de test loopt, als wifi6 al getest zou worden, want het kan zomaar veel sneller uitgerold worden of later, maar net hoe de test verlopen is.

Uitgelicht topic