goedemiddag
Ook bij mij zijn er geen verbeteringen met de smartpods. Eigenlijk logisch want we wonen in een appartement ( dit denk ik achteraf). Alleen ik zoek me een ongeluk om ergens te vinden waar ik de aanvraag van een retourlabel kan vragen.
groetjes
hans
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @hans3132
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je inmiddels al contact hebt gehad met één van mijn collega's. De SmartWifi pods zijn opgezegd en inmiddels heb je ook de opzegbevestiging per e-mail ontvangen. Je ontvangt spoedig een retourdoos om de SmartWifi pods naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan je pods afmelden en een retourdoos opsturen.
bert
bedankt
hans
Hi @hans3132
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je inmiddels al contact hebt gehad met één van mijn collega's. De SmartWifi pods zijn opgezegd en inmiddels heb je ook de opzegbevestiging per e-mail ontvangen. Je ontvangt spoedig een retourdoos om de SmartWifi pods naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren 🙂
Je hebt gelijk maar toch bedankt voor de moeite
groeten
Hans3132
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.