Vraag
Reacties
Oplossing
hans3132
Level 2

wif smartpods terug sturen

goedemiddag

Ook bij mij zijn er geen verbeteringen met de smartpods. Eigenlijk logisch want we wonen in een appartement ( dit denk ik achteraf). Alleen ik zoek me een ongeluk om ergens te vinden waar ik  de aanvraag van een retourlabel kan vragen.

groetjes

hans

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @hans3132
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je inmiddels al contact hebt gehad met één van mijn collega's. De SmartWifi pods zijn opgezegd en inmiddels heb je ook de opzegbevestiging per e-mail ontvangen. Je ontvangt spoedig een retourdoos om de SmartWifi pods naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator kan je pods afmelden en een retourdoos opsturen.

0 Kudos
hans3132
Level 2
Topicstarter

bert

bedankt

hans

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @hans3132
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je inmiddels al contact hebt gehad met één van mijn collega's. De SmartWifi pods zijn opgezegd en inmiddels heb je ook de opzegbevestiging per e-mail ontvangen. Je ontvangt spoedig een retourdoos om de SmartWifi pods naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren 🙂

hans3132
Level 2
Topicstarter

Je hebt gelijk maar toch bedankt voor de moeite

groeten

Hans3132

0 Kudos